انتخاب پارکت و خرید کاغذ دیواری کار ساده ای نیست و یک سری نکات ظریف در آن نهفته است و توجه به این موارد مهم پیش از رفتن به فروشگاه، می تواند راهنمای خوبی جهت خرید محصولات با کیفیت باشد. هنگام ایجاد تغییر در دکوراسیون، توجه به کیفیت تجهیزات حائز اهمیت است و نقش اساسی در راحتی افراد خواهد داشت. این نکات مهم در رابطه با خرید کاغذ دیواری نیز صدق می کند. در واقع جنس باکیفیت از همان ابتدا، زیبایی خود را به نمایش می گذارد و طول عمر بالایی خواهند داشت.

فروشگاه دکور آفیس دارای سابقۀ طولانی مدت در زمینۀ تأمین و پخش پارکت و انواع کاغذ دیواری مدرن و کلاسیک در طرح های مختلف می باشند. افرادی که قصد تعویض تجهیزات دکوراسیون و یا تجهیز نمودن ساختمان به تجهیزات دکوراسیون دارند، می توانند نگاهی به محصولات عرضه شده توسط فروشگاه داشته باشند.

خرید پارکت و کاغذ دیواری pvc

امروزه سبک طراحی وسایل دکوراسیون داخلی ساختمان دچار تغییرات اساسی قرار گرفته است و با استفاده از مواد اولیۀ با کیفیت توانسته اند طول عمر محصولات دیوارپوش و کفپوش همچون پارکت و کاغذ دیواری را افزایش دهند.

امروزه از فروش کاغذ دیواری قابل شستشو که متشکل از رویۀ pvc است، استقبال فراوانی می شود چون امکان نظافت سوح دیوارپوش را برای افراد میسر می سازد. همچنین خرید پارکت pvc، بیش از پارکت چوبی طرفدار دارد چون با شستشوی متوالی کفپوش، ماهیت خود را از دست نمی دهد و دارای طول عمر بالایی هستند. جهت تغییر در دکوراسیون، جنس تجهیزات دکوراسیون نقش بسزایی بر روی زیبایی دکوراسیون خواهد داشت و نیاز نیست نگران مسائل نگهداری از آنها بود.

برای خرید کاغذ دیواری های حراجی مدرن و انتخاب کفپوش پارکت می توانید به فروشگاه اینترنتی دکور آفیس مراجعه نموده و پس از مطالعۀ دقیق مشخصات فنی محصولات، کالای مورد نیاز خود را با قیمت مناسب تهیه نمائید.

 فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 371
نمایش همه
علاقه مندی ها ()