یکی از مشکلات اساسی تمام انسان ها، افزایش وزن و چاقی است. از وسایل ورزشی محبوبی که می توان در کاهش وزن از آن استفاده کرد، می توانیم به اسکی فضایی یا الیپتیکال اشاره کنیم.

این وسیله هم برای کاربرد باشگاهی و هم در خانه بسیار مناسب است. اما دانستن روش های مناسب برای کاهش وزن خرید اسکی فضایی و استفاده از این دستگاه ورزشی، اهمیت بالایی دارد.

ما در فروشگاه هایپرجیم به شما راهکارهایی را ارائه خواهیم داد که بتوانید بهترین استفاده را از این دستگاه داشته باشید و تجربه کاهش وزن را داشته باشید.

با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.مهم ترین اقدام برنامه ریزی تمرینی و غذایی است. اسکی فضایی همراه خوبی برای شما در این سفر خواهد بود.

چقدر کاهش وزن می خواهید؟

اولین اقدام قبل از شروع هرگونه فعالیتی برای کاهش وزن، مشخص کردن هدف خود است. روی کاغدی بنویسید که چه هدفی دارید و در هر هفته چه مقدار کاهش وزن را نیاز دارید؟

کاهش وزن، معجزه نیست که در یک روز اتفاق بیفتد! نیاز به تمرین های منظم و گاه طاقت فرسا دارد، پس خودتان را آماده کنید و صبر خود را زیاد کنید.

شروع به کاهش وزن با اسکی فضایی

هر شروعی سخت است، شروع کاهش وزن هم چالش های خودش را دارد. شما در طول این سفر پر چالش، باید عادت های قدیمی و طرز فکر خود را تغییر دهید. در غیر این صورت کاهش وزنی در کار نخواهد بود!

در ادامه برنامه مشخصی برای خود بنویسید. می توانید از مربی متخصص کمک بگیرید. باید بدانید که در هر روز چه کاری برای انجام دادن دارید. خرید اسکی فضایی خانگی را با قیمت مناسب انجام دهید. 

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 344
نمایش همه
علاقه مندی ها ()