کاغذ دیواری مدرن یکی دیگر از محصولات رایج در بازار به شمار می رود. در واقع مجموعه های مختلف می توانند بر حسب نیاز و توان مالی، از مزایای کاغذ دیواری مدرن، جهت تغییر دکوراسیون منزل و یا محیط های تجاری و کار استفاده نمایند. افراد زیادی خواستار تزئین دکوراسیون با کاغذ دیواری می باشند چون استفاده از طرح های زیبا و متنوع در نمای دکوراسیون، می توانند تغییرات فوق العاده ای در نمای دکوراسیون بوجود آورند. خرید کاغذ دیواری مدرن بیش از کاغذهای دیواری ساده طرفدار دارد.

فروشگاه دیوار دکور به عنوان یکی دیگر از توزیع کنندگان کاغذ دیواری و محصولات دیوارپوش در سطح بازار می باشد.

تغییر دکوراسیون با خرید کاغذ دیواری مدرن

امروزه می توان با هزینۀ اندک، تغییرات زیادی در نمای دکوراسیون بوجود آورد. انتخاب نوع کاغذ دیواری مدرن، تأثیر مستقیم بر روی ابعاد فضای دکوراسیون خواهد داشت. به تنهایی می توان با نصب کاغذ دیواری مدرن رنگ روشن، مساحت محیط را بزرگ تر نشان داد و استفاده از رنگ های تیره نیز می تواند باعث کوچک تر جلوه دادن فضای اتاق می شود.

البته امکان خرید و نصب کاغذ دیواری مدرن در ابعاد کوچک در نمای دکوراسیون راهرو و یا سالن پذیرایی به طور مستقیم بر روی زیبایی دکوراسیون تأثیرگذار می باشد.

استفاده از روکش pvc برای کاغذ دیواری، موجب افزایش دوام این نوع دیوارپوش شده است و کاغذ دیواری به راحتی پاره نمی شود. علاوه بر آنکه امکان شستشو و نظافت سطوح کاغذ دیواری با دستمال مرطوب به راحتی صورت می گیرد و نیاز نیست نگران از بین رفتن طرح های چاپ شده بر روی کاغذ دیواری بود. تنوع در طراحی کاغذ دیواری مدرن، موجب جذابیت و زیبایی دوچندان این سبک از محصولات دیوارپوش در بازار شده است.    

اگر زمان لازم جهت رفتن به بازار و جستجوی برای خرید کاغذ دیواری ندارید، می توانید نگاهی به محصولات فروشگاه اینترنتی دیوار دکور داشته باشید و از میان محصولات این مجموعۀ معتبر، کاغذ دیواری مدرن مورد پسند خود را به صورت آنلاین خریداری کنید.

 

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

ساعت کاری : شروع همه روزه ساعت 9 صبح تا 6 بعد از ظهر

فروش انلاین 24 ساعته و پاسخگویی 24 ساعته

تلفن:   021.33879693 

موبایل: 09127983841

 پشتیبانی: 021.33223750

ایمیل:info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 379
نمایش همه
علاقه مندی ها ()