قالب سازی بلور یک تکنیک فنی است که توسط دستگاه و ماشین آلات مخصوص انجام می گیرد. در دهه های اخیر صنعت قالب سازی بلور و کریستال در داخل کشور رونق یافته است و کارخانجات تولیدی شیشه و بلور متناسب با نیاز مصرف کنندگان، اقدام به سفارش قالب سازی بلور با طراحی جدید می نمایند. امروزه جهت طراحی و ساخت انواع قالب صنعتی اعم از خدمات قالب سازی بلور از دستگاه های پرینتر سه بعدی استفاده می شود. بدین ترتیب بتوانند نمونه های اولیۀ طراحی و قالب سازی را با دقت بالا انجام دهند.

گروه صنعتی پارس بلور از جمله مراکز معتبر در عرصۀ خدمات دهی قالب سازی بلور و شیشه و همچنین قالب سازی صنعتی در صنایع خودروسازی فعالیت دارد. به طور کلی مجموعه های تولیدی که در حوزۀ ساخت محصولات شیشه و بلور، کریستال، تجهیزات روشنایی و غیره می باشند، می توانند از بروزترین خدمات قالب سازی این مجموعه استفاده نمایند.

مرکز قالب سازی بلور و کریستال

امروزه برخی از مراکز، به صورت تخصصی در حوزۀ خدمات قالب سازی بلور و کریستال فعالیت دارند. با تأمین دستگاه های پیشرفتۀ cnc به راحتی می توانند عملیات برش و جوشکاری مرتبط با امور ساخت قالب های صنعتی را انجام دهند. توجه به این صنعت، باعث رونق کسب و کار مشاغل مختلف می شود. در واقع رقابتی که میان صاحبان مشاغل در عرصۀ تولید محصولات شیشه و بلور وجود دارد، طرح بلورجات و شیشه آلات می باشد. بدین ترتیب سفارش قالب سازی بلور با طرح جدید و خاص، بیش از پیش نظر مشتریان را به خود جذب می کند.

بدین ترتیب به صاحبان مشاغلی که در حوزۀ تولید شیشه آلات فعالیت دارند، به صورت دوره ای می توانید سفارش  قالب سازی شیشه و بلور داشته باشید و با تولید محصولات با کیفیت و با طرح متنوع و جدید، میزان فروش مجموعۀ خود را افزایش دهند.  

اگر علاقه مند به  استفاده از خدمات قالب سازی بلور و شیشه مجموعۀ پارس بلور هستید. می توانید با دفتر خدمات دهی مجموعه تماس گرفته و پس از مشورت و مشاهدۀ نمونه کارهای انجام شده توسط مجموعه، سفارش خود را ثبت نمائید.

 پارس بلور 

آدرس:تهران - شهر ری - باقرشهر - مجتمع صنعتی تجریشی- البرز 53 - پلاک 9 و 11

تلفن تماس: 02155231442 - 02155215277 - 02155238436 

تلفن همراه: 09122706737

ایمیل : parsbolor@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 341
نمایش همه
علاقه مندی ها ()