اجاره بالابر جهت انجام امور مختلفی در ارتفاعات صورت می گیرد. ماشین آلات بالابر متفاوت از ماشین های جرثقیل و لیفتراک ساخته شده اند و کارایی متفاوتی نسبت به آنها دارد. از این رو نمی توان از ماشین آلات بالابر جهت حمل وسایل سنگین و جابجایی تعداد افراد زیاد استفاده نمود. متناسب با برخی از فعالیت های اجرایی و تعمیرات در ارتفاع می توان اقدام به اجاره بالابر نمود. نصب روشنایی بر روی تیر برق، انجام امور تعمیرات مرتبط با دکل های برق و مخابرات، نصب تابلوهای تبلیغاتی و بیلبورد، شستشوی نمای ساختمان هایی با ارتفاع پایین و ... برخی از مواردی است که شرکت ها و سازمان ها اقدام به دریافت خدمات اجاره بالابر پشت خودرو می نمایند.

ایمن پایدار بالابر با تأمین ماشین آلات بالابر با برندهای معتبر خارجی، همواره قادر به ارائه بهترین خدمات به مشتریان می باشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نوع ماشین آلات بالابر و هزینۀ اجاره بالابر می توانید با واحد خدمات دهی این مجموعه تماس گرفته و هماهنگی های لازم را انجام دهید.

خدمات اجاره بالابر توسط ایمن پایدار بالابر

بدیهی است اجاره بالابر مانند اجاره بالابر پشت خودرو در تهران گزینۀ مناسبی است که مجموعه های مختلف می توانند از این امکانات، جهت دسترسی به ارتفاعات بالا استفاده نمایند و کارهای فنی و تعمیراتی خود را با اطمینان خاطر انجام دهند. به عنوان مثال جهت انجام اموری همچون نصب تجهیزات در داخل سوله ها، تعمیرات نمای ساختمان، نصب تجهیزات و تعمیرات در داخل تونل ها، اجرای پروژه های شاخه زنی درختان، امور فیلم برداری و شستشوی معابر و غیره می توان اقدام به اجاره بالابر نمود.

ایمن پایدار بالابر قادر به ارائه خدمات شبانه روزی و ساعتی با ارگان های دولتی و خصوصی در منطقۀ تهران می باشد. این مجموعه امکان اجاره بالابر تادانو ژاپن مدل 1998 با دسترسی 24 متر ، اجاره بالابر تلسکوپی آیچی ژاپن مدل 2005 با دسترسی 17 متر، 15 متر و 12 متر را با دیگر ماشین آلات بالابر تادانو ژاپن برای مشتریان فراهم نموده است. جهت استعلام هزینۀ اجاره بالابر می توانید با واحد سرویس دهی تماس حاصل فرمائید.

ایمن پایدار بالابر

آدرس : تهران مرزداران

ایمیل: info@balabarvip.com

شماره تماس : 09123898404_09123949242

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 401
نمایش همه
علاقه مندی ها ()