فروشگاه هایپرجیم - اهمیت دمبل شش ضلعی رکورد ۲۰ کیلوگرمی:

کمپانی رکورد این وزنه های شش ضلعی را در سایز های گوناگونی تولید می کند، سایز های این وسیله از ۵ کیلوگرم شروع شده و تا ۵۰ کیلوگرم نیز ادامه پیدا می کنند. افراد مختلف می‌توانند نسبت به مصارف خود هر کدام را که مایل هستند خریداری کنند. فروش دمبل از طریق سایت هایپرجیم انجام می گیرد.

فروشگاه هایپرجیم  کاربرد دمبل شش ضلعی رکورد ۲۰ کیلوگرمی:

دمبل شش ضلعی رکورد ۲۰ کیلوگرمی نه تنها برای ساخت و پرورش عضلات مورد استفاده قرار می گیرد بلکه می توان از آن برای کاهش وزن نیز استفاده کرد. در واقع این موضوع یک موضوع کاملاً تخصصی می باشد اما اشاره کوچکی به این مطلب خواهیم کرد، انجام دادن تمرینات با وزنه اگر با سرعت بالایی انجام شود مطمئناً منجر به چربی سوزی خواهد شد و اگر تمرینات با وزنه با سرعت پایین صورت گیرد باعث عضله سازی خواهد شد. بنابراین برای بالا بردن سطح متابولیسم بدن باید فعالیت ورزشی خود را سریع تر انجام دهید. خرید ماساژور را از سایت با بهترین قیمت انجام دهید.

فروشگاه هایپرجیم  خرید دمبل شش ضلعی رکورد ۲۰ کیلوگرمی:

یکی از مراکز معتبر و معروف در خصوص فروش وسیله مذکور ورزشی، فروشگاه اینترنتی هایپرجیم می باشد، البته در نظر داشته باشید که این فروشگاه امکان خرید حضوری نیز دارد.

پس از خرید دمبل از فروشگاه هایپرجیم ارسال محصولات به مکان مورد نظر خریدار توسط فروشگاه انجام میشود، بنابراین دغدغه حمل و نقل این محصولات را نخواهید داشت.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 349
نمایش همه
علاقه مندی ها ()