خرید اسکیت برقی از فروشگاه هایپرجیم :

اسکیت برقی در کشورهای پیشرفته بسیار مورد استفاده افراد قرار می‌گیرد، این افراد از این وسیله مفید می توانند برای عبور از ترافیک های خسته کننده و سنگین استفاده کنند. همچنین رفت و آمد روزانه بسیاری از بچه های جوامع مختلف با این اسکیت برقی انجام می شود. امروزه در کشورهای اروپایی بسیاری از بچه ها برای رفتن به مدرسه از اسکیت برقی استفاده می کنند، هزینه ها و استهلاک بسیار پایین اسکیت برقی باعث شده است که استفاده از آن هر روز بیشتر از دیروز شود. خرید اسکیت برقی را از سایت با قیمت ارزان انجام دهید.

سال ۲۰۱۴ بازار چین اسکیت برقی را به چشم دید و در پی استقبال بسیار گسترده از آن وارد بازارهای اروپا و آمریکا نیز شد، امروزه در بسیاری از مکان های مختلف مانند رستوران ها از این دستگاه استفاده می‌شود و گارسون ها عموماً در رستوران های بزرگ از این وسیله مفید برای سرعت دهی در سرویس رسانی به مشتریان خود استفاده می کنند.

فروشگاه هایپرجیم - اسکیت برقی و طرز استفاده از آن:

یکی از امتیازات دستگاه اسکوتر برقی این است که برای استفاده از آن آموزش خاصی لازم نیست و کاربر می تواند خیلی راحت از آن استفاده کند، تنها چالش که برای افراد استفاده کننده از این دستگاه وجود دارد حفظ تعادل می باشد بنابراین به سادگی می توانند کنار درخت یا دیواری بایستند و برای حفظ تعادل خود تمرین کنند. فروش اسکی فضایی از طریق سایت با بهترین کیفیت انجام می شود. 

طرز کار اسکوتر برقی بدین شکل می باشد که کاربر یکی از پاهای خود را روی آن قرار می دهد و دستگاه به نشانه تایید حرکت چراغی را که بر روی آن تعبیه شده است روشن می کند، سپس کاربر پای دیگر خود را از روی زمین بر می دارد و روی اسکوتر برقی قرار می دهد و اسکیت برقی شروع به حرکت کردن میکند. برای ترمز گرفتن اسکیت برقی فقط کافیست که پا ها را در جهت عقب فشار داد و با اعمال این فشار، بسرعت این وسیله توقف می کند.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 319
نمایش همه
علاقه مندی ها ()