واحد گشت از جمله مراکز معتبری است که در سطح شهر، امکان اجارۀ اتوبوس دربستی را برای عموم افراد فراهم نموده است. با مراجعه به چنین مراکزی، می توانید وسیلۀ نقلیۀ مورد نیاز مجموعۀ خود را با قیمت مناسب تهیه نمائید. همانطور که می دانید جهت اجرای یک سری مراسم، نیاز به تهیۀ وسیلۀ ایاب و ذهاب می باشد تا بدین وسیله بتوان میهمانان را به راحتی و بدون دغدغه جابجا نمود. در همین راستا می توانید با اطمینان خاطر و آسودگی خیال از سرویس و خدمات واحد گشت استفاده نمائید.

واحد گشت تهران به صورت حرفه ای در حوزۀ خدمات سرویس دربستی درون شهری فعالیت خود را در سطح شهر آغاز نموده است. این مجموعه بر اساس نرخ اتحادیه، خدمات خود را ارائه می دهد.

وظایف مراکز واحد گشت

همانطور که از ابتدای مقاله بدان اشاره نمودیم، وظایف اصلی مراکز واحد گشت، امکان اجاره اتوبوس را برای ترددهای درون شهری و برون شهری فراهم می کند. بدین وسیله مجموعه های بزرگ و کوچک جهت جابجایی عده ای از افراد به صورت گروهی، می توانند از خدمات واحد گشت، جهت اجاره اتوبوس دربستی استفاده نمایند.

از سرویس مراکز واحد گشت می توان وسیلۀ ایاب و ذهاب برای اجرای مراسم خاکسپاری و بهشت زهرا را تأمین نمود. به طور کلی تأسیس شرکت های واحد گشت، موجب شده تا مؤسسات، کارخانجات و افراد حقیقی بتوانند جهت تأین وسیلۀ نقلیۀ گروهی اقدام به اجارۀ اتوبوس دربستی نمایند.

معمولاً تعرفه های واحد گشت مشخص است، که البته به سیاست کاری مجموعه نیز بستگی دارد. بدین ترتیب توصیه می کنیم پیش از استفاده از خدمات شرکت واحد، به صورت تلفنی، اینترنتی و یا حضوری تعرفه های کرایه اتوبوس دربستی را استعلام نمائید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوۀ دریافت خدمات مانند اجاره اتوبوس دربستی ، می توانید با واحد گشت تهران تماس حاصل فرمائید.

تلفن:88813689 & 88815169 (24 ساعته)

فکس: 88864537 

خیابان طالقانی- خیابان ملک الشعراء بهار- پ 14- ط سوم.

(از پذیرش حضوری بدون هماهنگی قبلی معذوریم)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 384
نمایش همه
علاقه مندی ها ()