مهمترین نکات خرید و نگهداری ترازو : فروشگاه تجهیزات

عوامل متعددی موجب خرابی و آسیب دیدگی ترازو می شود. بنابراین پس از خرید انواع ترازو، در نظر گرفتن هر کدام از عوامل نقش بسزایی در افزایش طول عمر ترازو خواهد داشت. 

  • بیشتر از حد توان اندازه گیری به آن ظرفیت ندهید! اگر می خواهید به راحتی سنجش و مقیاس مواد خود را خراب کنید، می توانید از مواد اضافه بر سازمان روی ترازو استفاده کنید! قرار دادن وزن اضافی روی دستگاه باعث می شود که بر اندازه گیری حساس آن صدمه وارد کنید. پس سعی کنید همیشه از مقدار مناسب و کافی روی آن ها استفاده کنید.
  • اندازه گیری وسائل بزرگ: اگر می خواهید اجسام بزرگی را روی ترازو اندازه بگیرید، سعی کنید که از طرفین ترازو آویزان نباشد و با سطح زیرین آن برخورد نداشته باشد. این امر سبب نشان دادن وزن نادرست اجسام و خراب شدن ترازو شما می شود.
  • ترازو را در دمای سرد رها نکنید! ترازوهای دیجیتال مایل به ماندن در دمای گرم را دارند و در دمای اتاق بهترین عملکرد را از خود نشان می دهد! با قرار دادن آن در دمای سرد متوجه می شوید که ترازو برای سنجش مواد کند عمل میکند. پس برای خراب نشدن ترازو، آن را در محیط دمای اتاق قرار دهید.
  • استفاده بیش از حد از آن: در ترازوها سعی کنید از قرار دادن مواد بیش از اندازه روی آن خودداری کنید. دقت کردید که چقدر روی این مورد تاکید می شود؟ پس تلاش خود را برای رعایت کردن این نکته انجام دهید. هنگام خرید ترازوی دیجیتال توجه به وزن اندازه گیری ترازو از اهمیت بالایی برخوردار است. 
  • در جای خشک نگه دارید: ترازوها وسیله ای الکترونیکی هستند، پس نباید آن ها را در محیط های خیس یا مرطوب قرار دهید. تاثیر منفی که روی این وسیله می گذارد به مرور زمان به یکی از عوامل خرابی ترازو منجر می شود.
  • مواد را در وسط قرار دهید: ترازوها همیشه دارای نقطه ثقل هستند و سعی کنید مواد خود را در وسط آن برای سنجش وزن قرار دهید. این کار به عملکرد بهتر دستگاه شما کمک می کند.

کلام آخر

همانطور که مشاهده کردید موارد زیادی برای محافظت از ترازو برای شما عنوان شد. اگر شما یکی از موارد بالا را رعایت نکنید به مرور زمان تبدیل به یکی از عوامل خرابی ترازو میشود. پس با رعایت نکات به عملکرد بهتر دستگاه خود کمک کنید.

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 206
نمایش همه
علاقه مندی ها ()