فروشگاه هایپرجیم - تردمیل باشگاهی:

در خصوص توضیح این دستگاه باید گفت که نسبت به مدل خانگی خود بسیار پرقدرت تر می باشد، زیرا از موتور قدرتمندی بهره گرفته است. همچنین تسمه نقاله ای که ورزشکاران روی آن فعالیت خود را انجام می دهند از جنس بسیار مرغوب و محکمی تولید شده است. در نظر داشته باشید بدنه انواع تردمیل باشگاهی بسیار مقاوم و محکم می باشد، بدنه و موتور این تردمیل به این دلیل توانمند شده است که بتواند جوابگوی تعداد افراد زیادی در طول روز باشد. حتی این تردمیل به سادگی می‌تواند بدون استراحت و بی وقفه به کار خود ادامه دهد و کوچکترین مشکلی نداشته باشد. در نظر داشته باشید که در نوع باشگاهی این وسیله آپشن های متعددی وجود دارد، مثلاً برخی از تولید کنندگان بر روی این دستگاه نوعی ویبراتور تعبیه کرده اند که ورزشکاران بتوانند به وسیله این ویبراتور سرعت کاهش چربی های خود را بیشتر کنند و طبیعتاً این آپشن به سادگی می تواند در این امر کمک شایانی به ورزشکاران کند.

افرادی که می‌خواهند از این دستگاه استفاده کنند باید توجه داشته باشند که باید یک تمرین اصولی و مناسب بر روی این دستگاه انجام دهند، زیرا این دستگاه به سادگی می‌تواند به زانوهای افراد آسیب وارد کند. بنابراین رعایت استاندارد ها در هنگام استفاده از این دستگاه لازم و ضروری می باشد.  قیمت تردمیل در فروشگاه بسیار مناسب است.

همانطور که در بالا اشاره شد عموماً مصارف تردمیل در خصوص چربی سوزی و تناسب اندام می باشد، اما باید در نظر داشته باشید که هیچ وسیله ای در دنیا نمی تواند به تنهایی یک فرد را دارای اندامی مناسب و عاری از چربی کند. در واقع ورزشکاران و افرادی که قصد دارند سایز کم کنند حتماً باید یک برنامه و رژیم غذایی استاندارد و حرفه‌ای داشته باشند تا بتوانند به نتیجه مطلوب خود برسند.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 376
نمایش همه
علاقه مندی ها ()