زغال مرکبات از دیگر انواع ذغال رایج در سطح کشور می باشد. با توجه به شرایط محیطی که عموم افراد با آن روبرو هستند، خرید و فروش زغال بازار خاص خود را دارد چون دسترسی به چوب خشک در سطح شهر غیر ممکن است و امکان سوزاندن چوب در محیط ساختمان های آپارتمانی غیر ممکن است و ممکن است خطرناک باشد. بدین ترتیب برخی از افراد اقدام به راه اندازی خط تولید زغال نموده اند و با تهیۀ تنه های چوب درختان مختلف، انواع زغال با کیفیت تولید می کنند. در حال حاضر شاهد فروش زغال مرکبات در اشکال مختلف در سطح بازار می باشیم.

جهت خرید زغال مرکبات با قیمت ارزان، کیفیت مرغوب و همچنین حجم مناسب می توانید با مجموعۀ سالار سوز جنوب در تماس باشید.

قیمت زغال مرکبات

قیمت زغال مرکبات بر اساس عوامل متعددی تعیین می شود که می توان به کیفیت چوب مرکبات، نحوۀ تولید و کیفیت ذغال نهایی، نوع بسته بندی و سایز برش آن اشاره نمود. به طور کلی از ذغال مرکبات به عنوان زغال با کیفیت شناخته می شود و تأثیر بسزایی بر روی راندمان کاری افراد خواهد داشت.

کاربرد عمدۀ زغال مرکبات را می توان برای مصارف پخت و پز، توتون و تنباکو، تولید فولاد و ساخت ظروف کریستال و غیره به روش های سنتی مشاهده نمود. به طور کلی افروختن زغال مرکبات برای قلیان، بوی خوشی از زغال انتشار می یابد و افراد بیشتر به دلیل تولید این بو، از این نوع زغال استقبال می کنند.

توجه داشته باشید که متناسب با مصارف مختلف، زغال مناسب تهیه نمائید که کارایی لازم را داشته باشد و ماندگاری بالا و حرارت یکدست و زیادی را تولید کند. به همین دلیل خیلی از افراد طرفدار خرید زغال مرکبات سکه ای می باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت فروش زغال لیمو و ذغال مرکبات، می توانید با کارشناسان فروش سالار سوز جنوب تماس حاصل فرمائید.

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 327
نمایش همه
علاقه مندی ها ()