موارد استفاده از لیبل پرینتر در صنایع مختلف : فروشگاه تجهیزات

از لیبل پرینتر در صنایع مختلف استفاده می شود که به موارد زیر می توان اشاره نمود: صنعت خودرو سازی، نساجی، دارو سازی، لوازم خانگی، فرش و موکت، رنگ و رزین، سیم و کابل، قطعه سازی، پتروشیمی، تولید کیف و کفش، بسته بندی مواد غذایی، شرکتهای بازرگانی، صادرات و واردات، شرکتهای ارائه دهنده خدمات، لوازم بهداشتی و آرایشی

جهت خرید لیبل پرینتر با برندهای مختلف می توانید به فروشگاه تجهیزات مراجعه نمائید. 

لیبل پرینتر های صنعتی: در اماکن و مشاغل صنعتی با نیاز به تولید لیبل با تیراژ بالا استفاده می گردند. این پرینترها به علت داشتن بدنه آلومینیومی ویا فولادی در کنار سبکی دارای مقاومت بسیار مطلوبی در برابر ضربه، رطوبت و گرد و غبار می باشند.

لیبل پرینتر های نیمه صنعتی: به نوعی از لیبل پرینتر ها اطلاق می شود که در مکان هایی با امنیت بالاتر نسبت به محیطهای صنعتی کاربرد دارند. اماکنی همچون کارگاه ها و مجموعه های تولیدی کوچک که در کنار تیراژ نسبتا متوسط امنیت محیطی مناسبی برای لیبل پرینتر فراهم می کنند. خرید لیبل پرینتر بیکسلون برای برخی از مشاغل ضروری است. 

لیبل های پرینتر های رومیزی یا اداری: این گونه از بارکد پرینتر ها ، بدنه ای کاملا پوشیده از پلاستیک دارند و در برابر ضربه آسیب پذیرند. لیبل پرینتر دفتری برای دفاتر پستی، آزمایشگاه ها، بیمارستان ها، صنایع آموزشی، رستوران ها، فروشگاه ها و مراکزی که در عین داشتن تیراژ پایین از امنیت محیطی قابل توجهی نیز برخوردار باشند، مناسب است. 

خرید لیبل پرینتر از فروشگاه تجهیزات

فروشگاه تجهیزات با داشتن چندین سال کار فروش لوازم فروشگاهی، مرکز بسیار خوبی در جهت عرضه انواع لیبل پرینتر است. در سایت فروشگاه مدلهای مختلف لیبل پرینتر با کارایی های متنوع را می توانید بررسی کنید و با توجه به قابلیت ها، قیمت و کیفیت و البته تا حدودی برند محصول خرید لیبل پرینتر دلخواهتان را انجام دهید.

لیبل زن هایی همچون لیبل پرینتر بیکسلون، لیبل پرینتر برادر، لیبل پرینتر زبرا، لیبل پرینتر اپسون و لیبل پرینتر بیانگ از جمله برندهای خوشنام این دستگاه می باشند.

آدرس دفتر مرکزی فروش و نمایشگاه ← ميدان آزادي خيابان آزادي بعد از استاد معين ابتداي دكتر هوشيار  پلاك ٨٣ طبقه ي سوم

خط ویژه چهار رقمی ← 0216123
همراه ← 09123124701 
تماس نمایندگی ← 02133124701 - 02177379814 - 02133510970 - 02155833430 - 02177379815 - 02166085712

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 170
نمایش همه
علاقه مندی ها ()