علاوه بر قضیه زیبایی و پرورش اندام بسیاری مردم از دستگاه های ورزشی برای حفظ سلامتی و تندرستی استفاده می کنند، اما در این میان اسکی فضایی در میان مردم و ورزشکاران بسیار محبوب است. در فروشگاه هایپرجیم انواع مختلفی از این دستگاه به فروش می رسد.

این دستگاه به تقویت استخوان‌ها کمک می‌کند، اما این تنها فایده‌ی اسکی فضایی نیست بلکه سلامتی و تندرستی با  خرید اسکی فضایی به ارمغان می آید.

این دستگاه ورزشی در میان سایر دستگاه‌های ورزشی کم‌ترین فشار را به بخش‌های مختلف بدن از جمله زانوها وارد کرده و لذا هیچ آسیبی حین فعالیت به فرد وارد نمی‌شود. طراحی این دستگاه ورزشی آنقدر مناسب است که حتی خانم‌های باردار نیز بدون هیچ محدودیتی می‌‌توانند از آن استفاده کنند.

اسکی فضایی و تقویت عضلات

عمده ویژگی و مزیت استفاده از دستگاه اسکی فضایی در تقویت عضلات و چربی سوزی است، اما اختصاصا ماهیچه های ران و ماهیچه‌های دو قلو پشت ساق پا را درگیر کرده و باعث عضله‌سازی در آن‌ها می‌شود.

در دستگاه های الپتیکال پدال ها در جهت معکوس تعبیه شده که برای تقویت عضلات پشت پا موثر است که می توانید شیب وسیله را در حالت‌های مختلفی قرار دهید. بدون شک هر چه مقاومت دستگاه را بالا‌تر برده و یا شیب آن را بیشتر کنید، شدت فعالیت بیشتر شده و به شما فشار بیشتری وارد می‌شود. خرید اسکی فضایی خانگی را از سایت با کیفیت بالا انجام دهید.

بهترین روش استفاده و تایمی که بهتر است برای آن اختصاص دهید یک روز در میان با مدت زمان 20 دقیقه تا نیم ساعت مطلوب است که سلامتی و تندرستی با اسکی فضایی را تجربه کنید.

این دستگاه نه تنها در تناسب اندام شما تاثیر می گذارد، بلکه فشار وارد شده به زانوها و مفاصل را نیز به حداقل می رساند. چه چیزی بهتر از این که با کمترین فشار به نتیجه دلخواه خود برسید.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 360
نمایش همه
علاقه مندی ها ()