اسکی فضایی از مفیدترین دستگاه ها برای انجام تمرینات هوازی، رژیم لاغری و چربی سوزی است. این دستگاه دارای دو دسته اهرم مانند و دو پدال با قابلیت تنظیم سرعت، شیب، مقاومت و برخی فاکتورهای دیگر است. راه رفتن روی این دستگاه همانند بالا رفتن روی پله، پیاده روی و دویدن است. اسکی فضایی نه تنها سبب افزایش چربی سوزی و تناسب اندام می شود، بلکه در تقویت سیستم قلبی عروقی و حفظ سلامتی ورزشکار نیز تاثیرگذار است. دستگاه الپتیکال شامل انواع باشگاهی و خانگی است. هر کدام از این انواع ویژگی های منحصری به فردی دارند. در ادامه نکات مهم در  خرید اسکی فضایی خانگی از هایپرجیم بیان می شود.

وزن دستگاه از نکات مهم در خرید اسکی فضایی خانگی از هایپرجیم

از نکات قابل توجه در خرید اسکی فضایی وزن دستگاه است. معمولا توصیه می شود که کاربران از خرید دستگاه اسکی فضایی با وزن کمتر از ۳۰ کیلوگرم خودداری کنند. وزن پایین و سبکی دستگاه باعث می شود که دستگاه حین پدال زدن دچار لغزش و لرزش شود. با بهم ریختن تعادل اسکی فضاسس، تعادل و تمرکز ورزشکار نیز حین ورزش به هم می ریزد.

قابلیت تحمل وزن دستگاه

در خرید اسکی فضایی باشگاهی از هایپرجیم علاوه بر وزن خود دستگاه، قابلیت تحمل وزن آن نیز مهم است. این ویژگی مربوط به وزن کاربرانی می شود که از دستگاه استفاده می کنند. به طور کلی معمولا قابلیت تحمل وزن اسکی فضایی خانگی نسبت به اسکی فضایی باشگاهی کمتر است.

اسکی فضایی خانگی معمولا قابلیت تحمل وزن تا ۱۷۰ کیلوگرم را دارند. در حالی که اسکی های فضایی باشگاهی برای افراد با وزن بالاتر تا حدود ۲۰۰ کیلوگرم نیز طراحی شده اند.

نوع مقاومت دستگاه

از دیگر نکات قابل توجه در خرید اسکی فضایی خانگی از هایپرجیم نوع مقاومت دستگاه است. مقاومت این قبیل دستگاه ها شامل دو نوع مقاومت مغناطیسی و مکانیکی می شود.

در مقاومت مکانیکی هرچقدر کاربر بیشتر پدال بزند، مقاومت دستگاه بیشتر شده و ورزشکار با چالش جدی تری مواجه می شود. در انواع مغناطیسی نیز کاربر از طریق پنلی که روی دستگاه تعبیه شده، سطح مقاومت مد نظر خود را تعیین می کند.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 344
نمایش همه
علاقه مندی ها ()