مشغله های روزمره انسان امروزی بسیار بیشتر از زمان های گذشته است.  انجام بسیاری از مشاغل نیاز به تحرک چندانی ندارد. به همین دلیل در جوامع مختلف اضافه وزن و مشکلات قلبی – عروقی بسیار شایع شده است. تغییر سبک غذایی و استفاده از رژیم های غذایی پرکالری و فست فودها نیز مزید بر علت شده و به این مشکل دامن زده اند. در کنار تمام این مشکلات دستگاه  ها و تجهیزات ورزشی مختلف از نوع خانگی و باشگاهی به کمک انسان آمده اند. با استفاده از این دستگاه ها افراد می توانند در هر ساعتی از شبانه روز حتی در منزل خود به انجام تمرینات مختلف بپردازند. اسکی فضایی خانگی یا الپتیکال یکی از انواع تجهیزات ورزشی است. در این مقاله با مزایای  خرید اسکی فضایی خانگی بیشتر آشنا می شوید. 

میزان چربی سوزی بالا از مزایای اسکی فضایی خانگی

بر اساس مطالعات مختلف میزان چربی سوزی در کار با این دستگاه نسبت به سایر تجهیزات ورزشی از قبیل تردمیل و دوچرخه، بیشتر است. مطالعات انجام شده حاکی از این است که ۳۰ دقیقه پیاده روی و ورزش روی دستگاه الپتیکال سبب سوزاندن ۴۰۰ کالری در بدن می شود.

بدیهی است که میزان چربی سوزی  به نحوه کار با دستگاه بستگی دارد؛ ولی به طور کلی افراد می توانند با کمک دستگاه الپتیکال ۸ الی ۱۲ کالری در دقیقه بسوزانند. خرید اسکی فضایی را با قیمت ارزان انجام دهید.

اسکی فضایی تمرینی برای کل بدن

انجام تمرینات با اسکی فضایی به پرورش اعضای مختلف بدن کمک می کند.  با پدال زدن روی الپتیکال و حرکت دسته های متحرک یا حتی نگه داشتن دسته های ثابت، بخش های زیادی از بدن وادار به حرکت می شوند. اسکی فضایی خانگی روی عضلات چهار سر ران، عضلات سرینی و همسترینگ کار می کند. علاوه بر این عضلات پشت ساق پا را نیز به کار گرفته و سبب فرم دهی و تقویت این قسمت ها می شود. در واقع الپتیکال یک دستگاه هوازی کامل به شمار می رود.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 310
نمایش همه
علاقه مندی ها ()