با اسکی فضایی دستگاه هوازی کامل

دستگاه اسکی فضایی از بهترین دستگاه های ورزشی برای چربی سوزی و لاغری به شمار می رود. حین تمرین با این دستگاه امکان حرکت بخش های مختلف بدن وجود دارد. تمرین با این دستگاه به پرورش اعضای مختلف بدن کمک می کند.

در این دستگاه عضلات چهار سر ران، عضلات سرینی و همسترینگ به کار می افتند. عضلات پشت ساق پا نیز به حرکت وا داشته شده و تقویت می شوند.

اسکی فضایی  یا الپتیکال یکی از انواع تجهیزات ورزشی خانگی و باشگاهی است. کار‌بر با استفاده از  خرید اسکی فضایی خانگی تمرینات هوازی با شبیه سازی از راه رفتن و دوچرخه سواری انجام می دهد. ساختار دستگاه شامل مجموعه ای از پدال ها و فرمان های نصب شده روی واحد پایه است. با حرکت پدال، تسمه متحرک درون واحد پایه نیز حرکت کرده و حرکت چرخشی در دستگاه ایجاد می شود که حین تمرین مقاومت ایجاد می کند. این دستگاه یکی از بهترین تجهیزات برای انجام تمرینات هوازی و رژیم لاغری به شمار می رود.

سیستم مقاومت در اسکی فضایی خانگی

از جمله مزایای دستگاه های الپتیکال این است که در آن‌ها سیستمی با نام سیستم مقاومت طراحی شده که با استفاده از آن امکان تنظیم فشار و سختی برای به حرکت درآوردن پدال ها توسط کاربر فراهم است.

این سیستم در دو نوع سیستم مقاومت مکانیکی و سیستم مقاومت نمدی طراحی شده است. در ادامه توضیحات کامل تری در رابطه با سیستم مقاومت اسکی فضایی خانگی ارائه می شود.

در آخر....

اگر به فکر خرید اسکی فضایی خانگی هستید؛ اما در این رابطه تخصص و تجربه کافی ندارید، کافیست فروشگاهی معتبر برای خرید انتخاب کنید. در فروشگاه های معتبر مانند هایپرجیم نه تنها تنوع و کیفیت محصولات بالاست، بلکه محصولات مختلف با قیمت مناسب در مقایسه با سایر فروشگاه ها ارائه می شوند.

در صورتی که در انتخاب و خرید تجهیزات مد نظر خود دچار سردرگمی و تردید هستید، جای نگرانی نیست. مشاوران و کارشناسان هایپرجیم صادقانه تمام تجربیات خود را اختیار شما قرار می دهند. کافیست با هایپرجیم تماس بگیرید. ما به شما قول می دهیم در کوتاه ترین زمان، بهترین انتخاب را خواهید داشت.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 272
نمایش همه
علاقه مندی ها ()