دستگاه تردمیل مطلوب علاوه بر خاصیت ورزشی می‌تواند در تقویت سیستم قلبی و عروقی و همچنین تناسب اندام نقش بسزایی داشته باشد. همچنین این وسیله پرکاربرد می‌تواند در رفع دردها و توانبخشی به کسانی که در مراحل ریکاوری و یا مصدومیت به سر می‌برند کمک بزرگی کرده باشد.

همچنین ورزشکاران می‌توانند با استفاده از این ابزار به آماده سازی خود قبل از انجام مسابقات حرفه‌ای بپردازند. همه این امور مستلزم خرید تردمیل باشگاهی مناسب و دقت در انتخاب برای تهیه بهترین و با کیفیت‌ترین آن است که این مهم به نکاتی بستگی دارد که قبل از خرید از آن اطلاع داشته باشید.

تفاوت خرید تردمیل خانگی و تردمیل باشگاهی

تردمیل در طرح و نقش‌های مختلف به بازار مصرف می‌رسد که از دو نوع خانگی و باشگاهی تبعیت می‌کند . تردمیل های خانگی و باشگاهی در طراحی و عملکرد یکدیگر تفاوت و تشابه‌هایی دارند.

برای خرید تردمیل باشگاهی ، باید به این نکته توجه داشته باشید که تفاوت زیادی میان تردمیل‌های باشگاهی و تردمیل‌های خانگی است. تردمیل های باشگاهی از بدنه قوی و مقاوم ساخته شده‌اند، اما تردمیل های خانگی به نسبت مقاومت کمتری دارد. بدنه بیشتر تردمیل ها از فولاد مخصوص ساخته شده ، اما در گروهی از تردمیل ها با آلومینیوم قوی نیز ساخته می‌شوند.

از دیگر تفاوت‌های بین تردمیل خانگی و باشگاهی که در هنگام خرید باید به آن توجه کرد این مسئله است که تردمیل های خانگی همانطور که از نامش نیز پیداست برای تمرین در خانه و با فضای کوچک و کم در نظر گرفته شده است و توقع ورزشی با حجم اندک را باید از آن داشته باشیم . اما تردمیل های باشگاهی برای تمرین‌های با فضای بیشتر و ورزش حرفه‌ای در نظر گرفته شده است.

نکات مهم قبل از خرید تردمیل باشگاهی

قبل از خرید تردمیل باشگاهی دانستن یکسری نکات بسیار مهم است که بدانید در این مطلب، به بررسی برخی از این نکات مهم در هنگام خرید تردمیل باشگاهی می‌پردازیم.

میزان بهای پرداختی برای تردمیل

یکی از مهم‌ترین نکاتی که همه ما در هنگام خریدن وسایل بزرگی مانند تردمیل در نظر می‌گیریم، قیمت آنهاست. تردمیل در بازار قیمت‌های متفاوتی دارد که بسته به نوع خرید شماست.

تردمیل ارزان‌‌قیمت برای کسانی مناسب است که برنامه‌ای برای استفاده مداوم از آن ندارند یا نوع ساده و ابتدایی آن را می‌خواهند و باشگاه تعداد کمی مراجعه کننده دارد. اما اگر می‌خواهید به‌شکل حرفه‌ای و برای تمرین مداوم با حجم بالا از آن استفاده کنید، بهتر است تردمیلی بخرید که پیشرفته‌تر باشد که مستلزم پرداخت هزینه بیشتر است. 

قدرت موتور تردمیل که چند اسب بخار است و سایر مؤلفه‌ها در قیمت آن تأثیر دارد. برخی از این مؤلفه‌ها عبارت است از: امکان اندازه گیری تعداد ضربان قلب، قابلیت نصب هنذفری برای پخش موسیقی و سایر امکانات که فروشگاه هایپرجیم در اختیار شما قرار می‌دهد.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 228
نمایش همه
علاقه مندی ها ()