تردمیل های باشگاهی عضو ثابت هر باشگاه بدن سازی هستند که به صورت مستقیم یا غیر مستقیم برای تناسب اندام ورزشکاران مورد استفاده قرار می گیرند. تردمیل ها با امکانات خاص و ویژه ای که دارند سطوح مختلفی از تمرین های ورزشی را بسته به نیاز ورزشکار پشتیبانی می کنند.

امروزه فروشگاه های بسیاری با ادعا بر توزیع و  فروش تردمیل باشگاهی با کیفیت در این زمینه فعالیت دارند که متاسفانه بسیاری از آن ها خلاف آن چه که ادعا کرده اند عمل می کنند. از این رو در ادامه قصد داریم به تفاوت تردمیل باشگاهی و خانگی و نکاتی مهم که قبل از خرید تردمیل باید رعایت کنید بپردازیم. ما را تا انتهای این متن همراهی کنید.

قیمت تردمیل: اولین کاری که قبل از خرید تردمیل باید انجام دهید مشخص نمودن میزان بودجه ای است که برای خرید تردمیل باشگاهتان در نظر دارید. سپس با توجه به آن به سایت هایپر جیم مراجعه کرده و محصولاتی که در بازه قیمتی مورد نظر شما هستند را بررسی کنید.

تفاوت تردمیل خانگی و باشگاهی در چیست؟

قبل از خرید هر گونه تردمیلی باید با تفاوت دو نوع تردمیل باشگاهی و خانگی آشنا شوید. تردمیل های باشگاهی متناسب برای ورزشکاران متعددی است که با وزن های مختلف از آن استفاده می کنند. از این رو موتوری قوی تر با بدنه مقاوم تر نیاز دارد. همچنین به دلیل آن که باشگاه ها محدودیت فضایی منازل را ندارند اندازه این نوع از تردمیل ها به نسبت تردمیل های خانگی بزرگ تر است. در نهایت نکات گفته شده باعث قیمت بالای این تردمیل نسبت به تردمیل خانگی می شود.

نکاتی که قبل از خرید تردمیل باشگاهی باید بدانید

قبل از  خرید تردمیل خانگی و باشگاهی و هر تجهیزات ورزشی دیگر باید نسبت به آن دستگاه و امکانات موثر در عملکرد آن اطلاع پیدا کرد که در نهایت بتوان خریدی مناسب داشت. از این رو در متن زیر به نکات مهمی که قبل از خرید باید رعایت کنید می پردازیم.

هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 217
نمایش همه
علاقه مندی ها ()