موتور تردمیل باشگاهی فروشگاه هایپرجیم

موتور این دستگاه ها یکی از مواردی است که باعث تفاوت قیمت در انواع تردمیل ها می شود. تردمیل باشگاهی اغلب موتور بسیار قوی و پرقدرتی دارند. قدرت موتورهای این دستگاه از 1.5 اسب بخار الی 6 اسب بخار یا بیشتر است.

در واقع موتور تردمیل باشگاهی نیروی لازم را برای حرکت تسمه ها فراهم می کند؛ پ معمولا هرچه قدرت این موتورها بیشتر باشد، قیمت فروش تردمیل باشگاهی نیز بالاتر خواهد بود. در فروشگاه هایپرجیم اغلب تردمیل باشگاهی از قیمت 30 میلیون تومان تا 80 میلیون تومان متغیر است. با توجه به انتظاری که از دستگاه مدنظر دارید، امکان خرید هر یک از این محصولات را خواهید داشت. همچنین هایپرجیم این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است که به صورت اقساطی این دستگاه را خریداری کنند.

لازم به ذکر است که موتورهای تردمیل های باشگاهی اغلب به صورت AC هستند؛ به همین دلیل بازدهی بالایی نسبت به جریان ورودی دارند و امکان استفاده مداوم از دستگاه را بدون توقف فراهم می کنند. به همین دلیل اغلب موتور تردمیل های باشگاهی کمی پر سرو صدا هستند.

بدنه تردمیل باشگاهی فروشگاه هایپرجیم

بیشتر تردمیل های باشگاهی فروشگاه هایپرجیم از جنس فولاد مخصوصی یا آلومینیوم های مقاومی ساخته شده اند که میزان استحکام بدنه را بالا می برد و هر نوع وزنی را تحمل می کند. در واقع تردمیل باشگاهی به دلیل این وزن بالا باید بدنه قوی تر و مستحکم تری نسبت به سایر محصولات مشابه داشته باشند.

برای سفارش اینترنتی تردمیل از فروشگاه هایپرجیم تنها باید نام محصول، برند و کشور سازنده را با توجه به ویژگی هایی که مدنظر دارید، انتخاب کنید. در نهایت پس از پرداخت هزینه محصول را در سریع ترین زمان ممکن درب منزل دریافت خواهید کرد.

هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 202
نمایش همه
علاقه مندی ها ()