مشخصات تردمیل خانگی در فروشگاه هایپرجیم

از تردمیل های خانگی می توان به عنوان مکمل ورزش یا حتی خرید تردمیل خانگی ابزار اصلی برای ورزش کردن استفاده کرد که دارای یکسری مشخصات فنی هستند.  

اندازه تسمه

قسمتی از تردمیل که شما روی آن قدم برداشته و یا می‌دوید تسمه نام داشته و اندازه‌های متنوعی دارد اندازه تردمیل خانگی در فروشگاه هایپرجیم معمولا ابعاد تسمه است. حداقل عرض تسمه یک تردمیل 38 سانتی متر است و طول آن 1.20  متر است که بسته به نوع کار شما می تواند بیشتر باشد. اما برای مصارف خانگی عرض تسمه بین 38 تا 50 و طول 1.20 تا 1.50 می تواند مناسب باشد. تسمه های ۱۳۰ سانتی برای راه رفتن افراد بلند قد مناسب هستند

وزن قابل تحمل تردمیل خانگی

عامل ضروری در خرید تردمیل وزن قابل تحمل آن ها است، اگر وزن شما برای مثال 70 کیلوگرم است باید وزن قابل تحمل تردمیل خانگی حداقل 10 کیلوگرم بیشتر از وزن شما باشد، یعنی 80 کیلو گرم. تردمیل های ۹۰ کیلویی و ۱۵۰ کیلویی در بازار ایران رواج زیادی داشته و در فروشگاه هایپر جیم تردمیل های تا تحمل وزن 180 کیلوگرمی نیز موجود است. بنابراین هیچ مشکلی در انتخاب محصولی که وزن‌تان را تحمل کند نخواهید داشت.

نمایشگر

تمامی تردمیل ها دارای نمایشگری بر روی خود هستند که اطلاعاتی نظیر: تنظیم برنامه تمرینی از پیش تعیین شده، مقدار تنظیم سرعت، مسافت، کالری، زمان و حتی ضربان قلب را نشان می دهد. در واقع این بخش راه ارتباطی شما با دستگاه است.

ارگونومی

اگر شما یک دونده حرفه ای هستید، پس طول تردمیل یا به عبارتی طول تسمه ای که بر روی آن گام بر می دارد باید بیشتر باشد. یعنی باید راحتی خود در استفاده از تردمیل و لحاظ کردن اصول ارگونومی و زیباشناسی را نیز در نظر بگیرید.

سرعت تردمیل

دستگاه‌های تردمیل خانگی دارای سرعت‌های متنوعی بوده و شما باید با توجه به نیازتان، گزینه مورد نظر را انتخاب کنید. اما عموما حداقل سرعت تردمیل های خانگی ۱۵ کیلومتر بر ساعت است.

نوع موتور

نوع موتور یک تردمیل خانگی با قدرت موتور بین 1.5 تا 3 اسب بخار است. با توجه به این نکته که دویدن به نسبت پیاده روی به قدرت موتور بیشتری نیاز دارد، پس اگر در برنامه تمرینی شما دویدن در اولیویت است، قدرت موتور تردمیل باید بیشتر باشد.

هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 199
نمایش همه
علاقه مندی ها ()