فروش تردمیل در فروشگاه هایپرجیم به صورت قسطی چگونه است؟

اگر به فکر تناسب اندام خود و خانواده هستید، باید سریع تر به فکر بیفتند و زمان را بیشتر از این هدر ندهید! روش های مختلفی برای رسیدن به تناسب اندام وجود دارد که یکی از ان ها ورزش در خانه است؛ اما بسیاری از ما از این کار طفره می رویم و بهانه های زیادی را برای آن می آوریم.

یکی از بهانه های بسیاری از ما گران بودن دستگاه های تناسب اندام از جمله تردمیل است. فروشگاه هایپرجیم برای آنکه به بهانه های شما پایان دهد،  فروش انواع تردمیل را به صورت اقساطی آغاز کرده است. در این مجموعه انواع تردمیل خانگی، باشگاهی، دست دوم و بدون موتور با شرایط ویژه به فروش می رسد. با این حساب دیگر هیچ بهانه ای برای ورزش کردن نخواهید داشت؛ اما فروش اقساطی تردمیل در فروشگاه هایپرجیم چه شرایطی دارد؟

در این فروشگاه انواع تردمیل به صورت قسطی عرضه می شود. برای خرید تنها به چک کارمندی یا چک شخصی نیاز دارید. در مرحله اول باید 60 درصد از هزینه تردمیل انتخابی را پرداخت کنید و مابقی هزینه را در 2 الی 3 ماه در اقساط دلخواه بپردازید. فروش تردمیل این امکان را به باشگاه داران عزیز نیز می دهد که تمامی لوازم باشگاه را با تخفیفات ویژه به صورت قسطی خریداری کنند. از این رو به راحتی می توانند باشگاهی مجهز را به راه بیاندازند.

در کشورهای مطرح دنیا بسیاری از لوازم برقی و خانگی به صورت قسطی به فروش می رسند؛ به عنوان مثال اگر باشگاه ورزشی به دستگاه های بدنسازی نیاز داشته باشد، به راحتی با خرید قسطی محصولات مورد نیاز به خواسته خود می رسد. در ایران نیز  فروش تردمیل باشگاهی در فروشگاه هایپرجیم در انواع مختلفی با شرایط ویژه صورت می گیرد.

تردمیل یکی از پرطرفدارترین لوازم بدنسازی است که تمامی اعضای خانواده قادر به استفاده از آن هستند. این دستگاه در اندازه و اقسام گوناگونی در فروشگاه هایپرجیم به فروش می رسد که علاوه بر ورزشکاران حرفه ای افراد تازه کار نیز قادر به خرید آن هستند.

هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 219
نمایش همه
علاقه مندی ها ()