اگر به دنبال راهی برای کم کردن وزنتان هستید یا اینکه قصد دارید وزن ایده آل خود را ثابت نگه دارید، یکی از راحت ترین راه ها خرید و استفاده از تردمیل است. از این رو  فروش انواع تردمیل در فروشگاه هایپرجیم به صورت اینترنتی و قسطی صورت می گیرد که مشتریان عزیز بدون هیچ دغدغه ای ورزش کنند و همانند افراد مشهور و معروف دنیا خوش اندام باشند.

تردمیل یکی از تجهیزات ورزشی بسیار کاربردی است که همه افراد جامعه با هر سنی قادر به استفاده از آن هستند. این دستگاه در انواع خانگی و باشگاهی به فروش می رسد. از این رو حتی در خانه نیز قادر به ورزش کردن هستید. تصور کنید ورزش در محیط آرام و فضای دنج خانه چه لذتی دارد؟

فروش تردمیل در فروشگاه هایپرجیم در انواع مختلف

بسیاری از باشگاه داران عزیز به دلیل هزینه بالای خرید تجهیزات ورزشی به دنبال دستگاه های دست دوم هستند؛ البته ناگفته نماند که خرید هر دستگاه دست دومی پیشنهاد نمی شود؛ زیرا اگر دستگاه فرسوده شده باشد، باعث ضرر و زیان های زیادی می شود. در واقع خرید دستگاه های فرسوده نه تنها هزینه اضافی تلقی می شوند، بلکه استفاده از این دستگاه ها امکان دارد به ورزشکار نیز آسیب برساند. با این حساب باید از فروشگاهی معتبر اقدام به خرید تردمیل خانگی دست دوم کنید.

فروش تردمیل در فروشگاه هایپرجیم در انواع مختلفی صورت می گیرد. در واقع در این فروشگاه اینترنتی انواع و اقسام تردمیل نو و دست دوم در قیمت های گوناگونی عرضه می شود. تردمیل های دست دوم در فروشگاه هایپرجیم با ضمانت نامه و گارانتی به فروش می رسند. از این رو از کیفیت محصولات خیالتان راحت خواهد بود.

جالب است بدانید که محصولات خریداری شده به صورت رایگان برای مشتریان ارسال می شوند. همچنین مسئول فنی فروشگاه هایپرجیم به طور رایگان به نصب دستگاه در خانه یا باشگاه می پردازند. بنابراین دیگر نگران نصب دستگاه نخواهید بود.

  فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 181
نمایش همه
علاقه مندی ها ()