فروشگاه اینترنتی لوازم آزمایشگاهی از جمله فروشگاه هایی است که سال های اخیر رونق یافته است و افراد زیادی خواستار خرید کالا از طریق چنین مجموعه هایی می باشند. راه اندازی فروشگاه اینترنتی فرصت مناسبی جهت صرفه جویی در هزینه و زمان می باشد. از این رو در صنعت خرید و فروش تجهیزات آزمایشگاهی و پزشکی شاهد راه اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم آزمایشگاهی می باشیم. در این صورت مؤسسان مراکز آزمایشگاه و یا مدیرانی که قصد تهیۀ شیشه آلات، فلزات، ظروف پلاستیکی، دستگاه ها و مواد اولیۀ مورد نیاز آزمایشگاه را دارند، بتوانند در هر موقعیت زمانی و مکانی محصولات مورد نیاز آزمایشگاه را با برند معتبر تهیه نمایند.

فروشگاه تجهیزات آزمایشگاهی علمینو به عنوان یکی از نمایندگی های فروش لوازم آزمایشگاهی با برندهای معتبر خارجی و داخلی در سراسر ایران می باشد. این مجموعه دارای تجربه ای بیش از سی سال در حوزۀ واردات و توزیع تجهیزات آزمایشگاهی با برندهای معتبر می باشد. از این رو به دلیل برآورده نمودن نیاز مشتریان و دسترسی آنان به محصولات فروشگاه، امکان خرید آنلاین لوازم آزمایشگاهی با تحویل فوری را برای آنان فراهم سازند.

فروشگاه اینترنتی لوازم آزمایشگاهی در تهران 

راه اندازی فروشگاه اینترنتی لوازم آزمایشگاهی در تهران امکان خرید آنلاین محصولات برای خریداران در اقصی نقاط کشور فراهم می کند. البته نکتۀ مهمی که در این رابطه وجود دارد، سطح خدمات دهی فروشگاه است که تا چه محدوده ای محصولات خود را ارسال می کند.

مجموعۀ علمینوگستر با امکانات متعددی که فراهم نموده است، توانسته همواره آمادۀ پاسخگویی به سفارشات مشتریان از سراسر کشور باشد. ضمن آنکه در صدد برای ایجاد آسودگی خاطر مشتریان می باشند. به عبارتی این مجموعه امکان انتخاب دقیق محصولات بر اساس فیلتر سازی، عرضۀ لوازم آزمایشگاهی با برندهای معتبر جهانی، تحویل فوری، خریدی مطمئن و ارائه ضمانت نامه کالا را در ازای استفاده از خدمات  خرید آنلاین تجهیزات آزمایشگاهی به مشتریان در سرتاسر کشور ارائه می دهد.

 فروشگاه آزمایشگاهی علمینو

ساعت کاری: شنبه الی چهارشنبه  09:00 – 17:00

     پنج شنبه   09:00 – 12:30

راه های تماس

تلفن: 66405180-021

تلفن: 66969924-021

تلفکس: 66483719-021     ایمیل: info@elmino.co

ایمیل: elminogostar@gmail.com

آدرس: تهران – ولیعصر
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 407
نمایش همه
علاقه مندی ها ()