شرکت هیرادانا برای خدمات دهی در انواع موارد مربوط به ساختمان ها از جمله بازسازی ساختمان، طراحی نما، طراحی ویلا ،دکوراسیون داخلی ،طراحی دکوراسیون و غیر فعالیت دارد. طراحی ویلا با طراحی ساختمان ها تفاوت بسیار زیادی دارند و در واقع ویلاها با توجه به اینکه در کنار طبیعت قرار گرفته‌ اند فضای پیرامون آن نیز بسیار مهم بوده و ساخت ویلا ها طوری اجرا می گردد که از فضای بیرونی و پیرامون نیز استفاده لازم را داشته باشیم. خدمات طراحی ویلا با توجه به اینکه سبک های مختلفی در زمینه دکوراسیون داخلی وجود دارد، در نظر گرفته می شود. انواع سبک های طراحی ویلا میتواند شامل طراحی کلاسیک ،مدرن ،روستیک، اروپایی، رومی و غیره باشد.در واقع این مشتریان هستند که سبک طراحی ویلا را در نظر می‌گیرند تا شرکت معماری و خدمات طراحی دکوراسیون بتواند آن را به بهترین شکل انجام دهد.

پس از تصمیم مشتری و درخواست او تعیین نسبت سازه میلاوه فضای باز محاسبه می‌شود و با توجه به منطقه و موقعیت مکانی این ساخت ها می تواند متفاوت باشد اگر فضای زیادی در اختیار باشد در متراژ زمین بزرگ باشد می توانید انواع سبک ها را اجرایی نمایید اما برای فضاهای کوچک تر انتخاب سبک باید با در نظر گرفتن شرایط انتخاب شود. بازسازی داخلی ساختمان توسط این مرکز ارائه می گردد. 

در واقع سبک طراحی ویلا در تعیین‌کننده زیبایی و جذابیت آن است بنابراین با توجه به ایده هایی که در نظر دارید می توانید پیاده سازی هر نوع سبک را برای ساختن ویدا به شرکت ارائه دهنده خدمات طراحی ویلا ارائه دهید.برای انتخاب سبک میتوانید ویلا های مختلف را مشاهده کنید و به این صورت انتخاب سبک بسیار راحت تر انجام می گیرد.انواع ویلاها در مدلهای یک طبقه و دوبلکس اجرا می‌شود و.تمامی این مراحل به شکل کاملاً حرفه ای توسط شرکت ایران ارائه می شود.

شرکت معماری و دکوراسیون داخلی هیرادانا

شماره همراه : 09125754921 

دفتر مرکزی : تهران-ولنجک-انتهای خیابان یمن-پلاک ۱۹-طبقه دوم

شماره تماس : 22172068   22172069

شعبه البرز : کرج - مهر ویلا - بلوار دانش آموز - ساختمان البرز - طبقه 4 واحد 4c 

شماره تماس : 02633262747    09129234620

شعبه ارومیه : خیابان درستکار . ابتدای خیابان طوبی پلاک 30 

شماره تماس : 09127305449

و سایر شهرهای کشور ایران عزیز

 از شبکه های اجتماعی ما در تلگرام و اینستاگرام دیدن فرمایید

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 647
نمایش همه
علاقه مندی ها ()