تا به حال باشگاهی را دیده اید که تردمیل در آن موجود نباشد؟ تردمیل یکی از بهترین دستگاه ها برای چربی سوزی و تناسب اندام است که در تمام باشگاه ها دیده می شود. اگر شما نیز قصد خرید این دستگاه ورزشی را برای باشگاه خود دارید، در اولین قدم باید فروشگاهی معتبر پیدا کنید.

هایپرجیم یکی از با سابقه ترین فروشگاه ها در این زمینه است؛ اما   خرید تردمیل باشگاهی هایپرجیم از میان تنوع بالای این دستگاه کار سختی به نظر می رسد. ما در این متن با راهنمای خرید این کار دشوار را برای شما آسان کرده ایم. 

ویژگی های تردمیل باشگاهی هایپرجیم

همان طور که می دانید تردمیل ها در دو نوع خانگی و باشگاهی در بازار به فروش می رسند. طبیعی است که برای استفاده در باشگاه باید سراغ تردمیل های باشگاهی بروید؛ اما چه ویژگی هایی این تردمیل ها را از یکدیگر متمایز می کند؟

اولین و مهمترین تمایز میان این دو دسته از تردمیل، موتورهای آن ها است. معمولا تردمیل هایی که موتور محور هستند، برای باشگاه ها گزینه ایده آل تری به شمار می آیند. این دسته از تردمیل ها با موتورهای الکتریکی کار می کنند.

علاوه بر این تردمیل باشگاهی از لحاظ ظاهری نیز با سایر تردمیل ها تفاوت دارند. این دسته از دستگاه های ورزشی سنگینتر و بزرگتر هستند و معمولا هزینه های بیشتری نسبت به انواع خانگی آن ها دارند.

نکته ای مهم در خرید تردمیل باشگاهی هایپرجیم

تردمیل های باشگاهی با توجه به قدرت موتور خود وزن های متفاوتی را تحمل می کنند. بنابراین یکی از مهمترین فاکتورهایی که هنگام  خرید تردمیل باید به آن توجه داشته باشید، تحمل وزن تردمیل ها است.

بهتر است که تردمیل هایی را برای باشگاه خود انتخاب کنید که تحمل وزن بیش از 150 کیلوگرم را داشته باشند. این دسته از تردمیل ها معمولا قدرت موتور بالایی نیز دارند. در هایپرجیم بهترین دستگاه های ورزشی با قابلیت های متنوع را مشاهده خواهید کرد.

  فروشگاه هایپرجیم

مدیریت فروش و امور بازرگانی : علی عبدالحسینی : 09122648409

پشتیبانی فنی : محمد طاهر حاجیلویی : 09122108002

شماره دفتر مرکزی : 02166006000 - 02166005000 -02166055079 

آدرس نمایشگاه : تهران خیابان آزادی (ضلع جنوب) به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 ← دفتر مرکزی هایپر جیم

کد پستی : 1344673969

ایمیل : info@treadmills-co.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 197
نمایش همه
علاقه مندی ها ()