اگر به دنبال خرید تردمیل هستید، در اولین قدم باید فروشگاهی معتبر برای خرید این دستگاه ورزشی انتخاب کنید. هایپرجیم با سابقه طولانی مدت بهترین گزینه برای شما محسوب می شود. اما برای خرید انواع تردمیل از فروشگاه هایپرجیم به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

با ما در این متن همراه شوید؛ ما در این متن تمام نکاتی که باید در خرید این دستگاه ورزشی بدانید، با شما در میان می گذاریم.

تردمیل مورد نظر خود را انتخاب کنید

پیش از هر چیزی باید بدانید که تردمیل ها در دو نوع خانگی و باشگاهی تولید می شوند. بنابراین ابتدا باید با توجه به نیاز خود یکی از این دو نوع تردمیل را انتخاب کنید. در این انتخاب باید تفاوت های میان این دو دستگاه را به خوبی بدانید.

موتور تردمیل های خانگی قدرت پایین تری نسبت به تردمیل های باشگاهی دارد. همچنین تردمیل های خانگی فضای کمتری اشغال می کنند. با توجه به این نیاز خود یکی از این دو نوع تردمیل را انتخاب کرده و برای خرید تردمیل اقدام کنید.

وزن خود را در نظر بگیرید

تردمیل از آن دسته دستگاه های ورزشی است که با توجه به وزن فرد مصرف کننده در انواع مختلفی تولید شده اند. امکانات هر کدام از این مدل ها نیز متفاوت است و در نتیجه قیمت آن ها نیز با یکدیگر فرق می کند.

بنابراین برای انتخاب تردمیل مناسب برای ورزش در خانه باید وزن خود را در نظر داشته باشید و تناسب با وزن خود یکی از انواع این دستگاه ها را انتخاب کنید.

تردمیل و امکانات آن

در  خرید تردمیل خانگی از فروشگاه هایپرجیم با انواع مختلفی از این دستگاه ورزشی مواجه می شوید که هر کدام از آن ها ویژگی های منحصر به فردی دارند و امکانات متفاوتی در اختیار شما می گذارند.

به عنوان مثال، این دستگاه ها به نمایشگر LCD مجهز هستند که اطلاعات مختلفی را به شما نشان می دهند. اطلاعاتی نظیر سرعت، مسافت، زمان، مقدار کالری سوزانده شده، نرخ ضربان قلب و غیره.

حال اگر این دستگاه قابلیتی مانند پخش موسیقی از طریق USB یا AUX را داشته باشد، بدون شک از قیمت بیشتری برخوردار است.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 194
نمایش همه
علاقه مندی ها ()