استفاده از دوچرخه ثابت و خطرات آن

یکی از مهمترین مسائلی که پیش از خرید هر کدام از تجهیزات ورزشی باید به آن توجه داشته باشید، میزان خطرات و عوارض آن ها است. دوچرخه ثابت که با نام اسپینینگ نیز شناخته می شود، هیچ خطری برای شما ندارد. این ورزش حتی برای افرادی که مشکل مفصلی دارند، ورزش ایده آلی به شمار می آید.

به طور کلی ورزش با این دستگاه نوعی ورزش کاردیو محسوب می شود که افزایش میزان تحرک ماهیچه ها را به دنبال دارد. ورزش با خرید دوچرخه ثابت باعث بهبود وضعیت قلب، عروق می شود و با بالا بردن میزان اندروفین روحیه شما را بهتر می کند.

اگر از آن دسته افرادی هستید که به دوچرخه سواری علاقه دارید اما مدتی است که از ورزش دور شده اید، همین حالا کار خود را با دوچرخه ثابت شروع کنید. دوچرخه ثابت فروشگاه هایپرجیم در انواع مختلفی به فروش می رسد.

برای خرید این دستگاه ورزشی تنها کافیست که با آگاهی از ویژگی های مورد نظر خوتان یکی از انواع آن را انتخاب کنید. ما در این متن شما را با این دستگاه ورزشی و تاثیرات آن روی بدن شما آشنا می کنیم و ویژگی هایی که باید در هنگام خرید به آن توجه داشته باشید را در اختیارتان قرار می دهیم.

دوچرخه ثابت فروشگاه هایپرجیم و مزایای استفاده از آن

چرا باید با دوچرخه ثابت ورزش کنیم؟ استفاده از این دستگاه چه مزیت هایی دارد؟ استفاده از این دستگاه ورزشی هیچ محدودیتی برای شما ندارد. شما می توانید در حین پدال زدن و کالری سوزاندن روی این دستگاه برنامه مورد علاقه خود را نیز تماشا کنید. خرید دوچرخه ثابت باشگاهی را از سایت انجام دهید.

اما نکته اصلی این است که برخلاف انتظار شما این دستگاه تنها چربی های نیم تنه پایینی شما را هدف قرار نمی دهد، بلکه بر ماهیچه های مرکزی بدن تاثیر می گذارد. با استفاده از دوچرخه ثابت صدها کالری خواهید سوزاند که در نهایت استحکام ماهیچه های مرکزی بدن شما را نتیجه می دهد.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 191
نمایش همه
علاقه مندی ها ()