اکسیژن ساز یکی از دستگاه های کاربردی در حوزۀ درمان بیماری های تنفسی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. امروزه با بیمارانی که درگیر مشکلات تنفسی می باشند، با خرید اکسیژن ساز می تواند فرایند تنفس کشیدن را برای خود راحت تر نمایند و روند بهبود بیماری خود را تسریع ببخشند. فروش اکسیژن ساز در مدل های مختلف چون دستگاه اکسیژن ساز قابل حمل و اکسیژن ساز ثابت در سایز و مدل های مختلفی صورت می گیرد. بنابراین با هماهنگی و تجویز پزشک معالح می توانید مناسب ترین دستگاه اکسیژن ساز را تهیه نمائید.

مجموعه های درمانی در صورت نیاز به تأمین انواع اکسیژن ساز می توانند با قیمت ارزان و برندهای معتبر از طریق مرکز تجهیزات پزشکی بارمان تهیه نمائید. اکسیژن ساز 3 الی 10 لیتری را با برندهای نیدک، ایرسِپ، یویو، بیتموس، نووو و ... را همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش عرضه می کنند.

فروش و اجاره اکسیژن ساز

با توجه به اینکه ممکن است خرید دستگاه اکسیژن ساز برای اقشار مختلف جامعه وجود نداشته باشد، از این رو برخی از مراکز عرضه کنندۀ تجهیزات پزشکی و دستگاه های اکسیژن ساز، امکان اجاره اکسیژن ساز با یک سری شرایط ساده امکان پذیر می باشد. در حال حاضر دستگاه های اکسیژن ساز خانگی با درجه بندی خلوص اکسیژن بالای 95% ساخته شده اند و در دسترس مصرف کنندگان قرار گرفته می شود.

در حال حاضر فروش اکسیژن ساز بیمارستانی و خانگی به صورت پرتابل و یا ثابت صورت می گیرد. ساخت دستگاه های اکسیژن ساز به عنوان یکی از دستگاه های حیاتی در علم پزشکی به شمار می رود چون بیمارانی که دچار مشکلات تنگی نفس هستند، قادر به اجرای پروسۀ تنفس کردن نمی باشند نیاز به دستگاه کمکی دارند. علاوه بر انکه نیاز به استفاده از دستگاه های اکسیژن ساز هستند که بتواند اکسیژن با درصد خلوص بالایی را به بدنشان برساند.

جهت راهنمایی تخصصی و خرید بای پپ و دستگاه اکسیژن ساز خانگی می توانید با کادر فروش تجهیزات پزشکی بارمان مشورت نمائید.

 تجهیزات پزشکی بارمان

آدرس : تهران ،میدان توحید،خیابان فرصت شیرازی ،پلاک 49

ایمیل: MEDICAL.RASOOLI@GMAIL.COM

شماره تماس : 09129368456-02166490674  -02166122397

فکس : 02166940674

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 394
نمایش همه
علاقه مندی ها ()