مزایای استفاده از دستگاه کالباس بر اتوماتیک

مهم ترین مزایای استفاده از دستگاه کالباس بر اتوماتیک در مقابل انواع کالباس برهای دیگر عبارتند از:

تهیه برش های منظم و دقیق

تیغه هایی که در این دستگاه تعبیه شده با قابل  تنظیم شدن به شما کمک می کند که ضخامت های برش را تعیین کنید. تمامی برش هایی که به کالباس داده می شود با دقت و ضخامت یکسان است که این ویژگی یکی از مهمترین مزیت های آن به شمار می رود. خرید کالباس بر اتوماتیک را از سایت انجام دهید.

سرعت در کار

از دیگر مزیت های مهمی که دستگاه کالباس بر اتوماتیک دارد صرفه جویی در زمان است که سرعت را افزایش می دهد. برخی از مدل های آن که به صورت اتوماتیک کار می کنند به صورت خودکار عملیات برش را انجام می دهد. استفاده در بسیاری از واحدهایی که میخواهند حجم بالایی از فرآورده های گوشتی را در کمترین زمان ممکن برش دهند اهمیت دارد.

افزایش ایمنی

 شما زمان کار کردن با این دستگاه نیازی نیست با تیغه های آن کار کنید و به همین دلیل ایمنی آن در این صورت بسیار زیاد است. شما نیازی نیست برای برش دادن ورقه های کالباس دست خود را نزدیک تیغه ها ببرید و همین امر خیال شما را بابت ایمنی آنها افزایش می دهد. روش های سنتی ایمنی زیادی نداشتند و به همین دلیل از آنها استفاده زیادی دیگر نمی شود. برای خرید کالباس بر دستی  به سایت مراجعه کنید.اگر قصد خرید دستگاه کالباس بر اتوماتیک را دارید بهتر است بدانید که کدام انواع کالباس بر در بازار وجود دارد.

بهداشتی بودن دستگاه

یکی از دیگر مزیت هایی که دستگاه کالباس بر اتوماتیک دارد این است که کاملا بهداشتی است و این مزیت به دلیل دخالت نکردن دست در برش هاست.

 از کالباس بر اتوماتیک در آشپزخانه های صنعتی، کارگاه های تولید کالباس و سوسیس دستی، فروشگاه های پروتئینی و فست فودها استفاده می شود. 

 کابان تجهیز

آدرس : تهران  ، خیابان آزادی بعد از یادگار امام - نرسیده به چهار راه بهبودی نبش کوچه زمانی ساختمان 133 طبقه چهارم واحد 5

ایمیل : info@kabantajhiz.com

خط ویژه : 02166008000 - 02166009000

موبایل: 09122200108

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 236
نمایش همه
علاقه مندی ها ()