تابلو یکی از وسایل تزئینی است که بر روی دیوار نصب می شود و به زیبایی دکوراسیون داخلی ساختمان کمک می کند. چندین سال است که بر تنوع تابلوهای تزیینی افزوده اند و اقشار مختلف جامعه می توانند متناسب با ابعاد دیوار و رنگبندی تجهیزات دکوراسیون داخلی و همچنین رنگ دیوار و ابعاد فضای دکوراسیون، خرید تابلو مورد نظر خود را انجام دهند.

فروشگاه دکور آفیس با توجه به نوع فعالیتی که دارد، توانسته است به لیست محصولات دکوراسیون داخلی، عرضۀ انواع تابلو مذهبی، تابلو تزیینی، تابلو نقاشی، تابلو برجسته، تابلو دکوراتیو و غیره را به صورت یک تکه و یا چند تکه ای و ابعاد و طرح های مختلف بیافزاید.

فروش انواع تابلو به سبک مدرن و کلاسیک

همانطور که می دانید سبک های رایج در طراحی و ساخت تابلو ، سبک های مدرن و کلاسیک هستند که در مدل های متنوعی بر روی بوم نقاشی پیاده سازی می شوند. امروزه خیلی از افراد علاقه مند به خرید تابلو مدرن و کلاسیک به صورت یک تکه ای و یا چند تکه ای هستند. بدین وسیله بتوانند تغییرات قابل توجهی در نمای دکوراسیون بوجود آورند. تابلو به عنوان یکی از وسایل رایج در زمینۀ طراحی دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار گرفته می شود و امروزه افراد هنرمند و خلاق به نحوی توانسته اند به سبک های مختلفی انواع تابلو نقاشی، تابلو دکوراتیو، تابلو مذهبی و غیره را با استفاده از ابزارآلات مختلف طراحی نموده و به بازار مصرف عرضه نمایند.

البته قیمت تابلو نیز به متریال به کار رفته در ساخت تابلو بستگی دارد. امروزه اشخاص مختلف می توانند متناسب با سلیقۀ شخصی و نمای دکوراسیون، تابلو با طراحی خاص و منحصربفردی را تهیه نموده و بر روی دیوار قرار دهند.

اگر علاقه مند به خرید اینترنتی تابلو مانند خرید تابلو منظره و طبیعت هستید که به عنوان هدیه به دوستان و عزیزان خود هدیه دهید می توانید به فروشگاه اینترنتی دکور آفیس مراجعه نمائید و با قیمت ارزان تابلو مورد نظر خود را خریداری کنید.

 فروشگاه دکور آفیس 

ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18 و پنجشنبه 9 الی 14

تلفن: 44822331 & 44800245 – 021

تلگرام و واتساپ: 09109021635 & 09104962527

آدرس: ابتدای جنت آباد شمالی نبش کوچه بهارستان سوم پلاک 1 واحد 4

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 250
نمایش همه
علاقه مندی ها ()