شارژ کپسول آتش نشانی یک سری نکات مهم دارد که پیش از انجام این فرآیند توسط اپراتور دستگاه و دارندۀ کپسول آتش نشانی باید در نظر گرفته شوند. بر روی کپسول آتش نشانی زمان تولید کپسول درج می شود و مدت زمان انقضای کپسول، متناسب با محتویاتی که دارد بر روی آن درج می شود که می تواند 2 ساله، 5 ساله و حتی بیشتر در نظر گرفته باشند. با در نظر گرفتن این مسئله که حادثه خبر نمی کند، پیش از اتمام تاریخ انقضای کپسول، نیاز به انجام شارژ کپسول آتش نشانی با محتویات جدید می باشد.  

خدمات ایمنی آتش گریز تهران با تأمین تجهیزات پیشرفته، شرایط مناسبی جهت خدمات شارژ کپسول آتش نشانی را برای مشتریان فراهم سازند. بدین وسیله این مجموعه همواره تلاش دارد تا بتوانند با کیفیت بالایی خدمات ایمنی، فروش و شارژ انواع کپسول آتش نشانی را عرضه نمایند.

مرکز مجهز شارژ انواع کپسول آتش نشانی

همانطور که می دانید تنوع کپسول های آتش نشانی بسیار است و متناسب با نوع مواد اشتعال زایی که در داخل ساختمان وجود دارد، مناسب ترین کپسول آتش نشانی انتخاب و خریداری می شود. اگر قصد فرآیند شارژ کپسول آتش نشانی را دارید، توجه به محتویات کپسول ضرورت دارد و توسط اپراتور به طور دقیق در پروسۀ شارژ کپسول اعمال می شود.

کپسول آتش نشانی به عنوان یکی از وسایل کاربردی و قابل حمل است که جهت جلوگیری از گسترش آتش سوزی می توان از آن استفاده نمود. بنابراین در دسترس بودن این وسیله برای افراد حائز اهمیت است. با توجه به اینکه حوادث آتش سوزی خبر نمی کند، ممکن است برای مدت زمان طولانی از کپسول استفاده نشود. از این رو ماهیت محتویات تشکیل دهندۀ کپسول با گذشت زمان از بین می رود و نیاز به انجام شارژ مجدد کپسول آتش نشانی خواهید داشت و این فرآیند باید به صورت دوره ای چند سال یکبار به طور مرتب انجام گیرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت خرید کپسول آتش نشانی و شارژ کپسول آتش نشانی و بازدید از کارگاه با مرکز خدمات دهی گروه خدمات ایمنی آتش گریز تهران تماس حاصل فرمائید، تا هماهنگی های لازم با شما صورت گیرد.

خدمات ایمنی آتش گریز تهران

آدرس: حسن آباد - خیابان وحدت اسلامی - جنب پمپ بنزین - ابتدای کوچه شهید ارزانی

تلفن تماس: 02166963703

تلفن همراه: 09127329355 - 09120732013 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 342
نمایش همه
علاقه مندی ها ()