ویدئو پروژکتور جیبی از محصولات جدید فروشگاه نیزار کالا می باشد. دستگاه های ویدئو پروژکتور از گذشته های دور، جهت نمایش تصاویر در ابعاد بزرگ تر از تلویزیون استفاده می نمودند. اجزای اصلی دستگاه های پروژکتور را قطعات لامپ و لنز تشکیل می دهد. در واقع داده هایی که از طریق منبع دیجیتالی دریافت می کند را پروسس می نماید و سپس به واسطۀ لنز و بازتابش پرتو لامپ در ابعاد بزرگ بر روی پردۀ نمایشگر نمایش داده می شود. در واقع خلاصه ای از نحوۀ عملکرد دستگاه های پروژکتور محسوب می شود. استقبال از خرید ویدئو پروژکتور جیبی به دلیل داشتن ابعاد کوچک و وزن سبک این محصول نسبت به نسخه های قدیمی می باشد.

فروشگاه نیزار کالا به منظور جلب رضایت مشتریان در سطح کشور، توانسته است امکان فروش ویژه ویدئو پروژکتور جیبی با قیمت ارزان را همراه با ضمانت نامه انجام دهد. از این رو افرادی که تمایل به تهیۀ دستگاه پروژکتور را دارند، می توانند با شرایط فوق العاده مناسب ترین دستگاه را انتخاب نموده و سفارش دهند.

خرید آنلاین ویدئو پروژکتور جیبی پرتابل

امروزه با راه اندازی فروشگاه اینترنتی، توانسته اند شرایط مناسبی جهت خرید آنلاین محصولات را برای مشتریان فراهم سازند. چنین امکاناتی به افراد آسودگی خاطر را هدیه می دهد چون صرفه جویی مالی و زمان را برای افراد به ارمغان می آورد. در همین راستا فروشگاه اینترنتی نیزار کالا توانسته شرایط مناسبی جهت خرید مینی ویدئو پروژکتور مدل  T55 جیبی پرتابل و دیگر محصولات فروشگاه را برای کلیۀ مشتریان مهیا سازند. تنوع مدل های دستگاه پروژکتور نیزار کالا بسیار است و این مسئله موجب شده تا افراد راحت تر بتوانند انتخاب و خرید ویدئو پروژکتور جیبی و یا ویدئو پروژکتور وای فای دار را انجام دهند. پیش از خرید، می توانید به طور دقیق مشخصات فنی هر کدام از محصولات را به طور دقیق مقایسه نموده و سپس با قیمت مناسب خریداری نمائید.

 فروشگاه اینترنتی نیزار کالا 

آدرس: جمهوری ,جنب سفارت انگلیس,بابی ساندز,پلاک 36

شماره همراه: 09123548073

تلفن ثابت:66748823 -66747281

ایمیل: Niza.projector@gmail.com

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 439
نمایش همه
علاقه مندی ها ()