آب بندی نمای ساختمان یک کار خدمات ساختمانی است که مختص ساختمان های بلند می باشد. در واقع ساختمان هایی که از ارتفاع زیادی برخوردار هستند، کارگران ساختمان دسترسی راحتی به سطوح نما نخواهند داشت و نیاز به یک سری ابزارآلات کار و همچنین تجهیزات ایمنی و مهارت فنی دارند که قادر به انجام آب بندی نمای ساختمان در ارتفاع باشند. معمولاً جهت انجام کار در ارتفاع از امکانات طناب، داربست، کلایمر، آسانسور بالابر و غیره استفاده می شود. افرادی که مجری خدمات آب بندی نمای ساختمان با طناب و یا دیگر ابزارآلات هستند از تخصص و قدرت جسمانی لازم جهت اجرای کار در ارتفاع برخوردار هستند.

گروه نماروز از ابتدا فعالیت حرفه ای خود را در حوزۀ اجرای فعالیت های ساختمانی آغاز نمود ولی با گذشت زمان و رونق صنعت ساختمان سازی بلند و متفاوت، سطح خدمات دهی مجموعۀ خود را به ارائه خدمات ساختمانی کار در ارتفاع ارتقاء بخشید. هم اکنون این مجموعه با بهره مندی از پرسنل مجرب قادر به انجام پروژه های آب بندی نمای ساختمان کامپوزیت، شیشه، سنگ و غیره می باشند.

جهت ارائه خدمات نصب پیچ و رولپلاک نمای ساختمان و آب بندی نمای ساختمان نیاز به استفاده از مواد اولیۀ مخصوص است که بتوان سطوح درز و ترک خوردگی های ایجاد شده بر روی سطوح نما را پوشاند. به عنوان مثال جهت آب بندی نمای کامپوزیت و شیشه از سه نوع چسب آکریلیک، سیلیکونی و پلی یورتان استفاده می شود و هر کدام از آنها دارای یک سری ویژگی های متفاوت نسبت به یکدیگر می باشند.

برای آب بندی نمای ساختمان سطوح صیقلی چون کامپوزیت و شیشه، استفاده از چسب های پلی یورتان بسیار کاربردی خواهد بود و ماندگاری بالایی خواهد داشت و در عین حال چسبندگی بالا و با سرعت مناسبی خشک می شوند. این در حالی است که جهت آب بندی نمای ساختمان غیر صیقلی مواد نانو و رزینی مقاومت بالایی خواهد داشت.

جهت انجام پروژه های آب بندی انواع نمای ساختمان می توانید از تجربیات گروه نماروز استفاده نمائید.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 345
نمایش همه
علاقه مندی ها ()