نایلون شیرینگ یکی دیگر از لفاف های بسته بندی است که در صنایع تولیدی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. این نوع نایلون دارای ویژگی خاصی است که باعث تمایز این نوع نایلون نسبت به دیگر انواع پلاستیک بسته بندی صنعتی شده است. رول نایلون شیرینگ تحت دمای 160 الی 220 درجۀ سانتی گراد تغییر حالت می دهد و بدین وسیله می توان جهت بسته بندی اقلام به صورت تکی و یا چند تایی استفاده نمود. فروش نایلون شیرینگ در ابعاد و ضخامت های متفاوتی صورت می گیرد.

شرکت ناب پلاستیک به عنوان یکی از تولیدکنندگان بزرگ در عرصۀ تولید پلاستیک های بسته بندی از جمله پلاستیک شیرینگ به صورت تک لایه ای و دو لایه ای فعالیت دارد. این مجموعه تولید رول نایلون شیرینگ را با ضخامت 30 الی 400 میکرون و عرض 10 سانت الی 4 متر انجام می دهد. البته امکان خرید نایلون شیرینگ سفارشی را برای متقاضیان در اقصی نقاط کشور فراهم نموده است.

فروش رول نایلون شیرینگ رنگی

در حال حاضر امکان خرید رول نایلون شیرینگ رنگی به صورت آماده و یا سفارشی برای مشتریان فراهم می باشد. امروزه صنایع تولیدی کوچک و بزرگ جهت بسته بندی اقلام به صورت تکی و یا چند تایی می توانند از مزایای این نوع نایلون منعطف استفاده نمایند که امکان بسته بندی کامپکت و وکیومی محصولات را میسر می سازد.

جهت بسته بندی اقلام با پالت نیاز به استفاده از نایلون شیرینگ ضخیم است و اینکه چند لایه از نایلون به دور کالا پیچیده شود تا مقاومت بالایی داشته باشد و بتواند اقلام را در برابر ضربه و سایش هنگام حمل و نقل ایمن نگه دارند. قیمت نایلون شیرینگ به فاکتورهای مهم چون ضخامت، میزان عرض و کیفیت مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ نایلون بستگی دارد.

جهت اطلاع از قیمت  فروش فیلم استرچ و نایلون شیرینگ آماده و یا نایلون شیرینگ سفارشی می توانید با دفتر فروش شرکت ناب پلاستیک تماس حاصل فرمائید.

 

 ناب پلاستیک

دفتر تهران : بازار تهران خ ۱۵ خرداد روبروی پامنار نبش پاساژ سعادت

کارخانه ۱ : اتوبان آزادگان روبروی خلیج فارس خ فیروزبهرام خ استاد شهریار پلاک ۶

کارخانه ۲ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار بهارستان انتهای بلوار روبروی خواجه نصیر 

کارخانه ۳ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار نارنجستان گلبرگ ۱۲ 

شماره واتس اپ:  09360464803

شماره همراه:  09129339039

شماره تماس: 02144924002

ایمیل: naabplastic96@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 412
نمایش همه
علاقه مندی ها ()