نایلون حبابدار از دیگر انواع پلاستیک هایی است که جهت امور بسته بندی مورد استفاده قرار گرفته می شود. نکتۀ مهم که در رابطه با تولید و عرضۀ یک کالا از اهمیت بالا برخوردار است، توجه به نحوۀ بسته بندی اقلام است. متناسب با نوع اقلام می توان از مناسب ترین پلاستیک استفاده نمود، تا صدمات کمتری به محصولات وارد گردد. در همین راستا فروش نایلون حبابدار توانسته تحولی بزرگ در صنعت بسته بندی اقلام مهیا سازد.

شرکت ناب پلاستیک به صورت تخصصی در حوزۀ تولید و پخش انواع پلاستیک بسته بندی در تهران فعالیت خود را آغاز نموده است. هم اکنون توانسته اند در لیست محصولاتی که عرضه می کنند، انواع نایلون حبابدار را بگنجانند. 

فروش نایلون حبابدار کیسه ای

تولید و  فروش فیلم استرچ و نایلون حبابدار کیسه ای به صنعت گران کمک می کند که بتوانند در مدت زمان کوتاه اقلام را با لفافی مناسب بسته بندی نمایند. اهمیت دادن به موضوع مهم به افراد کمک می کند که بتوانند در کوتاه ترین زمان ممکن، با کیفیت بالا محصولات را با استفاده از پلاستیک حبابدار بسته بندی نموده و از ورود ضربه بدان جلوگیری کنند. با استفاده از نایلون حبابدار می توان از نفوذ رطوبت، نور خورشید به اقلام و همچنین گرد و غبار، چربی و لکه بر روی سطوح کالاها ممانعت نمود.

تولید و پخش نایلون حبابدار رولی به افرادی که قصد جابجایی و اسباب کشی منزل را دارند، کمک می کند که بتوانند از صدمات ناشی از پروسۀ حمل و نقل وسایل جلوگیری کنند.

سایز حباب، ابعاد رول نایلون، نوع و میزان ضخامت پلاستیک از عوامل مهم و تأثیرگذار بر قیمت نایلون حبابدار محسوب می شوند. ابعاد حباب نایلون بر اساس ابعاد کالا در نظر گرفته می شود. بدین ترتیب می توانند بهتر از ورود صدمات به اقلام جلوگیری کنند. 

اگر تمایل به تأمین انواع نایلون حبابدار ضربه گیر با حجم انبوه دارید، می توانید با دفتر فروش شرکت ناب پلاستیک تماس حاصل فرمائید.

 

ناب پلاستیک

دفتر تهران : بازار تهران خ ۱۵ خرداد روبروی پامنار نبش پاساژ سعادت

کارخانه ۱ : اتوبان آزادگان روبروی خلیج فارس خ فیروزبهرام خ استاد شهریار پلاک ۶

کارخانه ۲ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار بهارستان انتهای بلوار روبروی خواجه نصیر 

کارخانه ۳ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار نارنجستان گلبرگ ۱۲ 

شماره واتس اپ:  09360464803

شماره همراه:  09129339039

شماره تماس: 02144924002

ایمیل: naabplastic96@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 415
نمایش همه
علاقه مندی ها ()