واحد گشت به عنوان یکی از مجموعه های معتبر در حوزۀ سرویس دهی اتوبوس دربستی فعالیت خود را راه اندازی نموده است. همانطور که می دانید، تردد شهری به صورت گروهی به واسطۀ اتوبوس به راحتی صورت می گیرد و نیاز به استفاده از چندین خودروی شخصی نیست. در همین راستا مراکز واحد گشت فعالیت خود را در تهران و شهرستان ها تأسیس نموده اند. بدین ترتیب امکان اجاره اتوبوس دربستی بهشت زهرا، سرویس دربستی مدارس و کارخانجات و غیره برای مجموعه های دولتی و خصوصی و همچنین عموم مردم فراهم خواهد بود.

این مجموعه نیز با هدف سرویس تشریفاتی فعالیت خود را راه اندازی نموده است. این مجموعه با بهره گیری از مجهزترین اتوبوس ها توانسته امکان سرویس دهی معمولی و همچنین VIP را برای مشتریان جهت تردد درون شهری و برون شهری فراهم سازند.

بهترین مرکز واحد گشت

جهت دریافت خدمات سرویس بهشت زهرا می توانید با بهترین مرکز واحد گشت تماس حاصل فرمائید و نسبت به نحوۀ اجارۀ اتوبوس دربستی اطلاعات جامعی کسب نمائید.

شرکت واحد گشت جهت ارائه بهترین سرویس دهی به مسافرین محترم در سطح کشور، همواره در تلاش هستند از پرسنل مجرب، رانندگان متعهد و خوش اخلاق بهره گیرند. همچنین اقدام به تأمین اتوبوس های مجهز با ظرفیت های مختلف می نمایند. بدین وسیله افراد مختلف متناسب با تعداد افراد، بتوانند اجارۀ مناسب ترین اتوبوس دربستی را داشته باشند.

شرکت ها و افراد حقیقی می توانند از امکانات شرکت واحد گشت، اقدام به کرایه اتوبوس دربستی بهشت زهرا نمایند و بدین وسیله بتوانند سرویس مورد نیاز میهمانان را جهت حضور گروهی آنها به مراسم خاکسپاری فراهم سازند. همچنین مجموعه هایی که قصد راه اندازی مراسم تشریفاتی دارند، می توانند از خدمات واحد گشت جهت تهیۀ سرویس تشریفات VIP استفاده نمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوۀ دریافت خدمات واحد گشت و هزینۀ کرایه اتوبوس دربستی می توانید با این مجموعه تماس بگیرید.

 

آدرس : خیابان سرهنگ سخائی - روبروی پارکینگ امور خارجه - ساختمان شماره 40 - طبقه سوم

کد پستی : 1136834835

تلفن: 66746467
       66746266

etehadiyeh.mosaferbari@yahoo.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 404
نمایش همه
علاقه مندی ها ()