حمل و نقل بین المللی روسیه از جمله مهمترین روابط تجاری است که کشور ایران با کشور روسیه انجام می دهد. افرادی که در حوزۀ تولیدات و عرضۀ محصولات روسیه ای فعالیت دارند، می توانند از خدمات شرکت های حرفه ای که در حوزۀ ترابری فعالیت دارند، جهت حمل و نقل بین المللی روسیه مطابق با ضوابط استاندارد انجام می گیرد. حمل و نقل زمینی، ترانزیت، حمل و نقل دریایی و حمل و نقل هوایی از جمله دسته بندی های مختلف مرتبط با تجارت جهانی می شوند و تنها برخی از شرکت ها به صورت کاملاً تخصصی در این حوزه فعالیت می کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هزینۀ خدمات حمل و نقل بین المللی روسیه و همچنین نحوۀ دریافت این خدمات می توانید با شرکت سیوان ترابر دامون تماس حاصل فرمائید. این مجموعه قادر به همکاری با تمامی شهرهای روسیه چون مسکو، سنت پترزبورگ، آستاراخان، تالیاتی، نیژنی نووگراد و غیره می باشند.

اهداف حمل و نقل بین المللی روسیه

مهمترین هدف جهت انجام حمل و نقل بین الملی روسیه و تجارت جهانی در این است که بتوان روابط فی مابین کشورها را حفظ نمایند. در این صورت صاحبین مشاغل و تولید کنندگان به سهولت می توانند کالاهای تولیدی خود را به واسطۀ شرکت های ترابری و بازرگانی صادر نمایند و یا متناسب با نوع مواد اولیه و محصولاتی که بدان نیاز دارند، اقدام به واردات محصولات از کلیه شهرهای روسیه نمایند. استفاده از شرکت های ترابری که در حوزۀ تجارت بین المللی فعالیت می کنند، می توانند با بهره گیری از روش های مختلف ترانسفر، با حداقل کرایه خدمات حمل و نقل بین المللی روسیه را به کمپانی های مختلف در سطح کشور ارائه می دهند. تأسیس چنین شرکت های تجاری و بازرگانی توانسته اند موفقیت های چشمگیری برای هموطنان خود در سطح کشور به ارمغان آورند.

جهت کسب اطلاعات در خصوص نوع خدمات حمل و نقل زمینی بین المللی روسیه توسط شرکت سیوان ترابر دامون، می تواند با دفتر مرکز کمپانی تماس حاصل فرمائید.

 

 شرکت سیوان ترابر دامون 

آدرس      تهران -خیابان مطهری - نبش خیابان اورامان - پلاک 50 - واحد 7

 تلفکس      02188849830 

                 02188309810

                    02188141052   

                 02188140749

ایمیل        Info@sivantransport.com 

             sivan.tarabar.damon@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 439
نمایش همه
علاقه مندی ها ()