هنگام خرید کاغذ دیواری سه بعدی، قیمت پس از کیفیت بخش مهمی است که افراد به آن توجه زیادی دارند. کیفیت در قیمت دیوارپوش تاثیر گذار خواهد بود یعنی اگر خرید کاغذ دیواری سه بعدی را انجام دهید و یا سفارش چاپ پوستر و کاغذ دیواری را داشته باشید، در هر صورت کیفیت محصولات دیوارپوش نقش مستقیم بر روی قیمت آنها خواهد داشت. کیفیت کاغذی که برای چاپ انواع کاغذ دیواری استفاده می شود، بر روی کیفیت چاپ بسیار مهم است و بر روی قیمت خرید کاغذ دیواری سه بعدی تاثیر مستقیم می گذارد.

فروشگاه دیوار دکور از مجموعه های فعالی است که در زمینه ی فروش لوازم دکوراسیون داخلی مانند فروش کاغذ دیواری فعالیت داشته و در مجموعه ی خود انواع دیوار پوش ها را از قبیل کاغذ دیواری و پوستر دیواری را به فروش می رساند. همچنین قادر به عرضۀ انواع کاغذ دیواری سه بعدی با کیفیت عالی می باشند. بنابراین شما می توانید سفارش انواع پوستر دیواری را متناسب با سلیقۀ شخصی و تصاویر مورد دلخواه خود داشته باشید. برای سفارش نسل جدید انواع کاغذ دیواری دیواری می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی دیوار دکور مراجعه نمائید و دیوارپوش های مورد علاقه خود را با قیمت ارزان و کیفیت بالا تهیه نمایید.

پوستر دیواری ها شباهت بسیار زیادی با کاغذ دیواری سه بعدی دارند. البته پوستر دیواری دارای کیفیت بالا بوده و طول عمر بیشتری دارند. نکتۀ مهمی که در اینجا وجود دارد، این است که از کاغذ دیواری سه بعدی به عنوان پوستر یاد می شود. یکی از مزایای نسل جدید انواع دیوارپوش، قابلیت شستشو بودن آنها می باشد. هر دوی این نوع دیوار پوش ها زیبایی فوق العاده ای داشته و روش پوششی یکسانی دارند اما اگر بخواهیم از تفاوت های میان پوستر ها و کاغذ دیواری ها بگوییم، کاغذ دیواری ها دارای تصاویر تکراری هستند که باعث می شود طرح در طول رول تکرار شده و به صورت رولی به فروش می رسند در صورتی که پوستر دیواری ها یک طرح کامل و بزرگ دارند که می تواند تصویری از یک چهره یا طبیعت و... باشد همچنین به دلیل کامل بودن تصاویر به صورت تکه های مشخص شده به فروش می رسند.

 فروشگاه دیوار دکور 

آدرس: افسریه مسعودیه مسگراباد پشت بیمارستان خیابان حاج حسن پلاک 3/2

تلفن: 33879693

موبایل: 09127983841

ایمیل:info@divardecor.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 248
نمایش همه
علاقه مندی ها ()