فروش اقساطی دیگنیتی از دیگر روش های خرید دیگنیتی پرایم محسوب می شود. سال های اخیر خرید خودرو یک دغدغۀ بزرگ برای علاقه مندان به تهیه اتومبیل شخصی می باشد چون با افزایش قیمت خودرو، مردم همچون گذشته به سهولت نمی توانند تجربۀ خرید نقدی دیگنیتی را داشته باشند. از این رو شرایط فروش اقساطی دیگنیتی با تحویل فوری می تواند بهترین راهکار جهت خرید اتومبیل محسوب شود.

فرنام خودرو به صورت حرفه ای در حوزۀ فروش نقد و اقساط خودروهای داخلی و خارجی فعالیت خود را آغاز نموده و همچنان با فروش اقساطی دیگنیتی به فعالیت خود ادامه می دهند.

شرایط آسان فروش اقساطی دیگنیتی

استفاده از تمامی فرصت ها جهت تهیۀ خودروی مناسب، به افراد اجازۀ پیشرفت را خواهد داد. خرید خودرو یکی از گزینه های کسب موفقیت در جهت ارتقاء سطح امکانات رفاهی زندگی محسوب می شود. افزایش قیمت خودرو در چند سال اخیر موجب شده تا فرد به واسطۀ خدمات فروش اقساطی خودرو، اتومبیل دیگنیتی مورد پسند خود را تهیه نماید.

در همین راستا برخی از مجموعه های توزیع کنندۀ خودرو در سطح کشور، اقدام به ارائه خدمات فروش اقساطی دیگنیتی با شرایط آسان نموده اند. بدین صورت فرد پس از بررسی اجمالی شرایط، با برنامه ریزی و بودجه بندی اقتصادی می توانند موفق به خرید اقساطی دیگنیتی با اقساط کوتاه مدت و بلند مدت گردند.

در حال حاضر جهت خرید اتومبیل، با بررسی شرایط فروش اقساطی خودرو، می توانید این خواسته را محقق سازید. از مهمترین مشخصات فنی خودروی دیگنیتی می توان به قدرت 148 اسب بخار با موتور 1.5 لیتری توربو شارژ، گشتاور 220 نیوتن متر و وزن 1570 کیلوگرم اشاره نمود و از جمله خودروهای کراس اور محسوب می شود و از طراحی فوق العاده ای برخوردار است.

جهت استفاده از شرایط فروش اقساطی گروه بهمن مانند دیگنیتی و تحویل آنی با سند بنام می توانید با مجموعۀ فرنام خودرو در تماس باشید. جهت مشاوره می توانید با کارشناسان فروش این مجموعه تماس حاصل فرمائید.

 فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

ایمیل :

info@farnamkhodro.com

ساعات کاری :

شنبه تا چهارشنبه : 8 الی 5
پنجشنبه : 8 الی 2

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 373
نمایش همه
علاقه مندی ها ()