چاپ پوستر دیواری بر اساس تصاویری که در پیرامون خود مشاهده می نمائید، الهام گرفته می شود. جهت چاپ انواع پوستر دیواری از دستگاه های چاپ پیشرفته استفاده می شود. پوستر از نسخه های جدید کاغذ دیواری محسوب می شود. سبک طراحی و چاپ پوسترهای دیواری نسبت به کاغذ دیواری بسیار متفاوت بوده و افراد زیادی علاقه مند به تزیین نمای دکوراسیون هستند.

بیش از چند سال است که از فعالیت حرفه ای فروشگاه دکور آفیس در عرصۀ تأمین و فروش وسایل دکوراسیون داخلی اعم از محصولات دیوارپوش، کفپوش و غیره می گذرد و طی این سال ها فعالیت، توانسته اند بر تنوع محصولات و کیفیت آنها بیفزایند. در جهت جلب رضایت مشتریان، امکان  چاپ انواع پوستر دیواری سفارشی را برای آنان فراهم نموده اند.

چاپ پوستر دیواری سه بعدی

با ورود دیوارپوش پوستر دیواری، تغییرات قابل توجهی در تزئین نمای دکوراسیون داخلی ساختمان بوجود آمده است. در واقع با بهره گیری از دستگاه های چاپ مدرن و همچنین نرم افزارهای مخصوص توانسته اند امکان چاپ پوستر دیواری سه بعدی را میسر سازند و بدین وسیله بر زیبایی دکوراسیون بیفزایند.

پوستر دیواری با نام کاغذ دیواری سه بعدی نیز شناخته می شود. سبک طراحی و چاپ پوستر دیواری سه بعدی بر اساس تصاویر واقعی انجام می گیرد. افرادی که بینندۀ این نوع دیوارپوش هستند، تصوری از واقعی بودن تصاویر خواهند داشت و این مسئله بیش از پیش باعث جذابیت این سبک از طراحی محصولات دیوارپوش در صنعت تجهیزات دکوراسیون داخلی شده است.

برای عموم مردم یکنواختی بسیار کسالت آور است و همواره در تلاش هستند که بتوانند با انجام تغییراتی در محل سکونت خود، زیبایی دکوراسیون را چندین برابر نمایند. در همین راستا چاپ پوستر دیواری مدرن و کلاسیک طرفداران زیادی دارد. فروش پوستر دیواری های نقاشی مدرن از طریق سایت این مرکز انجام می گیرد.

در صورت تمایل به خرید پوستر دیواری سفارشی با طرح دلخواه می توانید با مرکز فروش فروشگاه اینترنتی دکور آفیس تماس حاصل فرمائید.

 

فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ:  09109021635 - 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 262
نمایش همه
علاقه مندی ها ()