نایلون پشت چسبدار از دیگر نایلون های پرکاربرد در صنایع مختلف محسوب می شود. این نوع پلاستیک با استفاده از دستگاه های کاملاً پیشرفته تولید می شوند. همانطور که از نامش مشخص است، این نوع نایلون دارای یک سطح چسبدار است که آن را بر روی سطوح اقلام مختلف نصب می کنند. در ادامۀ مقاله بیشتر به اهمیت  خرید نایلون پشت چسبدار خواهیم پرداخت، پس همراه ما باشید.

شرکت ناب پلاستیک دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ تولید و عرضۀ انواع پلاستیک صنعتی چون نایلون حبابدار، نایلون شیرینگ، نایلون استرچ و همچنین انواع سلفون پشت چسبدار در ابعاد 5 الی 240 سانتی متر با ضخامت 35 الی 150 میکرون به صورت آماده و یا سفارشی می باشند.

فروش نایلون پشت چسبدار چاپی

امروزه بخشی از اهداف استفاده از نایلون پشت چسبدار چاپ شده به دلیل تبلیغات است چون از آن جهت معرفی مشاغل استفاده می شود. لازم به ذکر است که کاربرد عمدۀ سلفون های پشت چسبدار برای جلوگیری از نفوذ گرد و غبار و آلودگی بر روی سطوح، عدم ایجاد رنگ پریدگی سطوح فلزات و همچنین جلوگیری از ایجاد خط و خش بر روی ورق های فولادی است. از این رو به وفور می توان کاربرد رول نایلون پشت چسبدار را در صنعت ساختمان سازی چون پوشاندن سطوح پروفیل های upvc، ورق های کامپوزیتی، ورق های استیل استنلس و ورق های گالوانیزه مشاهده نمود. علاوه بر آنکه در صنعت خودروسازی نیز شاهد کاربرد گستردۀ نایلون پشت چسبدار بر روی برخی از قطعات با حساسیت بالا می باشیم.

به طور کلی قیمت نایلون پشت چسبدار به ابعاد و میزان کیفیت مواد اولیه به کار رفته در ساخت بستگی دارد. علاوه بر آنکه نوع سفارش چاپ نیز به نوبۀ خود بر روی قیمت نایلون تأثیرگذار خواهد بود.

جهت  خرید نایلون شیرینگ و پشت چسبدار سفارشی با چاپ سفارشی می توانید با دفتر فروش شرکت ناب پلاستیک تماس حاصل فرمائید. این مجموعه به دلیل داشتن سابقۀ طولانی مدت در صنعت تولید نایلون های صنعتی، همواره آمادۀ پاسخگویی به سفارشات شما مشتریان گرامی با بهترین قیمت می باشند.

 

 ناب پلاستیک

دفتر تهران : بازار تهران خ ۱۵ خرداد روبروی پامنار نبش پاساژ سعادت

کارخانه ۱ : اتوبان آزادگان روبروی خلیج فارس خ فیروزبهرام خ استاد شهریار پلاک ۶

کارخانه ۲ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار بهارستان انتهای بلوار روبروی خواجه نصیر 

کارخانه ۳ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار نارنجستان گلبرگ ۱۲ 

شماره واتس اپ:  09360464803

شماره همراه:  09129339039

شماره تماس: 02144924002

ایمیل: naabplastic96@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 460
نمایش همه
علاقه مندی ها ()