نایلون شیرینگ از دیگر پلاستیک هایی است که مصارف صنعتی دارد و به طور که جهت بسته بندی کالاهای مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شوند. خرید و فروش نایلون شیرینگ در ابعاد مختلف و به صورت تک لایه ای و یا دو لایه ای صورت می گیرد. البته هر کدام از این موارد در خدمات فروش نایلون شیرینگ سفارشی مطابق با نیاز مشتری می تواند تغییر کند.

شرکت ناب پلاستیک به عنوان یکی از مجموعه های مجرب در حوزۀ تولید نایلون های صنعتی بسته بندی همچون نایلون فیلم استرچ، نایلون شیرینگ، نایلون حبابدار ضربه گیر، نایلون کشاورزی، کیسه نایلونی، لیبل پروفیل، نایلون پشت چسبدار و غیره در سطح کشور می باشند. بدین ترتیب صنعت گران می توانند جهت تأمین پلاستیک مورد نیاز خود با این مجموعه تماس بگیرید و مناسب ترین نایلون را جهت مصارف بسته بندی با قیمت ارزان سفارش دهند.

موارد کاربردی خرید نایلون شیرینگ

در حال حاضر شاهد کاربرد گستردۀ نایلون های شیرینگ در امور بسته بندی محصولات در صنایع مختلف چون صنایع مواد غذایی، صنایع تولید مواد آرایشی و بهداشتی، تولید قطعات خودروسازی و صنعتی، تولید تجهیزات پزشکی، صنایع تولید لوازم خانگی و غیره می باشیم. برای خرید نایلون پشت چسبدار به سایت مراجعه کنید. 

مهمترین ویژگی ساختاری پلاستیک شیرینگ، ماهیت تغییر حالت این نوع نایلون در دمای 160 الی 220 درجۀ سانتی گراد است و تحت حرارت بالا اقلام را به صورت وکیوم بسته بندی می کند. بدین وسیله می توان از آن برای پک کردن کاملا محصولات به صورت تکی و یا چندتایی استفاده نمود. امروزه بیش از گذشته شاهد کاربرد نایلون شیرینگ در صنایع مختلف هستیم چون کاربردی و مقرون به صرفه هستند. علاوه بر آنکه امکان تولید نایلون شیرینگ سفارشی مطابق با نیاز مشتری می باشد.

در همین راستا شرکت ناب پلاستیک با داشتن سابقۀ درخشان در حوزۀ تولید نایلون های بسته بندی، توانسته اند در لیست محصولات مجموعۀ خود، تولید و فروش نایلون شیرینگ را با مواد اولیۀ پلیمری مرغوب و قیمت ارزان داشته باشند.

ناب پلاستیک

دفتر تهران : بازار تهران خ ۱۵ خرداد روبروی پامنار نبش پاساژ سعادت

کارخانه ۱ : اتوبان آزادگان روبروی خلیج فارس خ فیروزبهرام خ استاد شهریار پلاک ۶

کارخانه ۲ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار بهارستان انتهای بلوار روبروی خواجه نصیر 

کارخانه ۳ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار نارنجستان گلبرگ ۱۲ 

شماره واتس اپ:  09360464803

شماره همراه:  09129339039

شماره تماس: 02144924002

ایمیل: naabplastic96@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 443
نمایش همه
علاقه مندی ها ()