فیلم استرچ به عنوان یکی از مهمترین پلاستیک های بسته بندی در صنایع مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شود. فروش فیلم استرج به صورت رولی، در ابعاد مختلف انجام می گیرد.  این نوع پلاستیک از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است و دارای حالت کشسانی می باشد.  با استفاده از خرید فیلم استرچ ، می توان سطوح کالا را به طور کامل پوشاند و از نفوذ آب و گرد و خاک به داخل آن جلوگیری نمود و طول عمر محصولات را بهبود بخشید.

شرکت ناب پلاستیک  یکی از شرکت های تولید کننده انواع پلاستیک بسته بندی در تهران فعالیت خود را آغاز کرده است و هم اکنون با تهیه ماشین آلات پیشرفته قادر به تولید نایلون استرچ  به صورت چند  لایه ای می باشند. این مجموعه با بررسی نیاز بازار امور بسته بندی توانسته موفق تولید انواع  نایلون بسته بندی همچون نایلون حبابدار، نایلون شیرینگ و غیره شوند.

موارد کاربرد فیلم استرچ

 موارد عمده کاربرد فیلم استرچ عبارتند از صنایع نساجی، صنایع تولید محصولات کاغذی، صنعت ساخت قطعات خودروسازی، صنعت تولید محصولات آرایشی و بهداشتی، صنایع مواد غذایی و غیره می باشد. امروزه شاهد فروش نایلون شیرینگ و فیلم استرچ خانگی و صنعتی می باشیم و خریداران متناسب با نیاز خود این نوع پلاستیک را خریداری می کنند.

 نوع بسته بندی، مهمترین فاکتور جهت افزایش فروش یک کالا محسوب می شود. در همین راستا استفاده از فیلم استرچ برای بسته بندی برخی از اقلام، به عنوان بهترین گزینه مورد استفاده قرار گرفته می شود و به سهولت می توانند کیفیت محصولات را همچنان حفظ نمایند. قیمت فیلم استرچ به متراژ رول ها و ضخامت آن بستگی دارد. شما مشتری گرامی متناسب با نیاز مجموعه خود، با قیمت ارزان نایلون بسته بندی فیلم استرچ را به صورت اینترنتی و یا تلفنی سفارش دهید.

شرکت ناب پلاستیک با تلاش فراوان و استفاده از پرسنل متخصص، توانسته اند موفق به تولید انواع پلاستیک بسته بندی صنعتی چون نایلون شیرینگ و استرچ با مواد اولیه درجه یک پلیمری شوند و طی سال ها فعالیت بی وقفه، اعتبار کسب نمایند.

 

ناب پلاستیک

دفتر تهران : بازار تهران خ ۱۵ خرداد روبروی پامنار نبش پاساژ سعادت

کارخانه ۱ : اتوبان آزادگان روبروی خلیج فارس خ فیروزبهرام خ استاد شهریار پلاک ۶

کارخانه ۲ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار بهارستان انتهای بلوار روبروی خواجه نصیر 

کارخانه ۳ : شهرک صنعتی شمس آباد بلوار نارنجستان گلبرگ ۱۲ 

شماره واتس اپ:  09360464803

شماره همراه:  09129339039

شماره تماس: 02144924002

ایمیل: naabplastic96@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 401
نمایش همه
علاقه مندی ها ()