چاپ ساک پارچه ای با استفاده از دستگاه های چاپ پارچۀ پیشرفته صورت می گیرد. ساک دستی پارچه ای برتری زیادی نسبت به کیسه های پلاستیکی دارد چون از استحکام بالایی برخوردار است و برای مدت زمان طولانی می توان از مزایای آن استفاده نمود. به همین دلیل ساک دسته پارچه ای از محبوبیت بالایی برخوردار است و با بهره گیری از دستگاه های چاپ پیشرفته، امکان چاپ انواع ساک پارچه ای  را برای مشتریان قراهم ساخته اند.   

شرکت پارچینه به صورت حرفه ای در زمینۀ تولید پارچه اسپان باند و همچنین ارائه خدمات انواع چاپ ساک پارچه ای فعالیت می کنند.

مزایای چاپ ساک پارچه ای

همانطور که از ابتدای مقاله بدان اشاره نمودیم، هدف کلی رونق خرید و فروش پارچه های اسپان باند، به دلیل مقاومت بالا، سبک بودن، قابل شستشو بودن و استحکام بالای آن است. علاوه بر انکه قابلیت چاپ پذیری دارد. امروزه جهت چاپ ساک پارچه ای از دستگاه های چاپ مدرن و جوهرهای مخصوص استفاده می شود که مقاومت بالایی در برابر نفوذ آب دارد. جهت سفارش چاپ ساک پارچه ای می توانید با شرکت های تولید کننده و عرضه کنندۀ ساک دستی پارچه ای تماس حاصل فرمائید.

استقبال عموم از ساک دستی پارچه ای به دلیل کیفیت بالای این محصول و همچنین حمایت از محیط زیست است چون باعث کاهش مصرف کیسه های پلاستیکی می شود.

قیمت فروش ساک پارچه ای بر مبنای تعداد کاراکتر و ابعاد فونت مشخص می شود. به طور کلی جهت اطلاع از هزینه های چاپ انواع ساک دستی پارچه ای می توانید با شرکت تولید کننده محصولات پارچه ای اسپان باند تماس حاصل فرمائید.

شرکت پارچینه به منظور پاسخگویی به نیاز مشتریان، توانسته اند در لیست خدمات خود، چاپ انواع ساک پارچه ای را در رنگبندی های مختلف انجام می دهند. این مجموعه با بهره گیری از علم روز، توانسته موفق به تولید و چاپ کیسه های پارچه ای با مواد اولیۀ درجه یک می باشند. 

 شرکت پارچینه 

آدرس فروشگاه: بازار تهران - خیابان پانزده خرداد - پله های نوروز خان - پلاک 88

آدرس کارخانه: شهریار - روستای بکه -خیابان قلعه نو

ایمیل: info@parchine-co.com

شماره تماس:  02165750982

شماره همراه: 09123666606 - 09123666676

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 288
نمایش همه
علاقه مندی ها ()