واحد گشت یکی از مجموعه های فعال در حوزۀ ارائه خدمات متشابه با شرکت های واحد درون شهری می باشد. این مجموعه، با تأمین اتوبوس های با کیفیت با برندهای معتبر به همراه کادر پرسنل و رانندگان حرفه ای، قادر به ارائه هر گونه خدمات مرتبط با شرکت های واحد گشت می باشند. به صورت اختصاصی، خدمات واحد گشت مرتبط با اجارۀ اتوبوس دربستی می باشد.

واحد گشت تهران، با اتکاء به نیروی توانمند و تهیۀ اتوبوس های وی آی پی، همواره آمادۀ ارائه بهترین سرویس به مشتریان گرامی در سطح شهر می باشند.

مسئولیت واحد گشت

جهت دریافت خدمات واحد گشت، می توانید با مراکز واحد گشت که در حوزۀ کرایه اتوبوس دربستی به همراه راننده در سطح شهر، خدمات رسانی می کنند، تماس بگیرید. با استفاده از خدمات چنین شرکت هایی، به سهولت می توان در سطح شهر، بدون دردسر تردد داشت. امروزه سیستم های تشریفاتی، ترانسفر مسافرین از هتل به فرودگاه و همچنین مراسم خکسپاری، نیاز به دریافت خدمات واحد گشت جهت اجاره اتوبوس دربستی می باشند.

به طور کلی اتوبوس هایی که توسط مجموعه های واحد گشت تأمین می شوند، به صورت ویژه و تشریفاتی در دسترس انتخاب افراد و مؤسسه های دولتی و خصوصی قرار گرفته می شوند. بیش از گذشته از خدمات واحد گشت برای اجارۀ اتوبوس دربستی بهشت زهرا، سرویس دربستی مدرسه، شرکت ها، کارخانجات، باشگاه ها و غیره استفاده می شود.

همچنین افرادی که قصد گردش و تردد گروهی درون شهر دارید، می توانید از خدمات مجموعه های واحد گشت استفاده نمائید. بدین ترتیب می توانید برای انجام فعالیت های دسته جمعی با نازل ترین قیمت، اتوبوس دربستی کرایه کنید.

واحد گشت تهران بدون نیاز به دریافت پیش پرداخت، قادر به ارائه خدمات سرویس بهشت زهرا، سرویس مدرسه، سرویس کارخانجات و غیره با بهترین ناوگان اتوبوسرانی می باشد.

 واحد گشت تهران

تلفن:88813689 & 88815169 (24 ساعته)

فکس: 88864537 

خیابان طالقانی- خیابان ملک الشعراء بهار- پ 14- ط سوم.

(از پذیرش حضوری بدون هماهنگی قبلی معذوریم)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 490
نمایش همه
علاقه مندی ها ()