اتوبار یکی از مراکز مطمئن جهت دریافت خدمات حمل و نقل اثاثیه فعالیت خود را آغاز نموده اند. خدمات اتوبار و باربری قادر به پاسخگویی حمل اثاثیه منزل از منطقه ای به منطقۀ دیگر می باشد. البته سطح محدودۀ منطقۀ پاسخگویی به خدمات حمل بار بر اساس سیستم مدیریتی مراکز اتوبار و باربری مشخص می شود. به طور کلی حمل بار، یک پروسۀ زمانبر است و عموماً هنگام مواجه با این موضوع، دچار استرس شدید می شوند. از این رو مراکزی به صورت تخصصی در حوزۀ خدمات حمل بار به هموطنان سرویس ارائه می دهند. اتوبار آزادی، با استخدام کارگران مجرب با قدرت بدنی بالا و همچنین تهیۀ وسایل باری با ظرفیت های مختلف، قادر به ارائه انواع خدمات اتوبار و حمل اثاثیه در منطقۀ تهران می باشد.

ویژگی های مرکز اتوبار و باربری مطمئن

هنگام سفارش خدمات از مراکز اتوبار ، در نظر گرفتن سابقۀ فعالیت مجموعه و همچنین در اختیار داشتن وسایل باری مناسب با رانندگان حرفه ای در کنار میزان مهارت کارگران مجموعه از اهمیت بالایی برخوردار است. با توجه به اینکه ارتفاع ساختمان ها نسبت به گذشته بلندتر شده است، افراد به تنهایی نمی توانند از عهدۀ حمل و نقل اثاثیه برآیند. در همین راستا نیاز به کمک است و مجموعه های اتوبار و باربری، به سهولت می توانند با در اختیار داشتن کلیۀ تجهیزات باربری، پروسۀ حمل بار و خدمات اتوبار را در مدت زمان کوتاهی انجام دهد. بدین ترتیب می توانید بدون دغدغه و هزینه ای مقرون به صرفه، چنین خدماتی را به کمک افراد مجرب دریافت کنید.

مهمترین نکته ای که در رابطه با مسئله حمل اثاثیه و اتوبار و باربری  وجود دارد، بسته بندی اصولی و استاندارد وسایل شکستنی، بزرگ و سنگین می باشد.

از این رو اتوبار آزادی با بهره گیری از افراد مجرب و حرفه ای که قادر به بسته بندی و حمل اثاثیه به صورت ایمن هستند، قادر به سرویس دهی اتوبار به تمام شهرستان ها می باشد.

اتوبار آزادی

آدرس: خیابان آزادی ، خیابان حبیب اللهی ، بالاتر از میدان حسینی، بین کوچه چراغعلی

و ارمیون پ 149 ، ساختمان عدالت

شماره های تماس: 02166058005 - 02166047721 - 02166081205

تلفکس: 66033473-021

تلفن همراه: 09123457717 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 487
نمایش همه
علاقه مندی ها ()