فروش اقساطی ایران خودرو یکی از ایده های فوق العاده جهت خرید محصولات کمپانی خودروسازی ایران خودرو می باشد. تنوع محصولات این کمپانی بسیار است و این مجموعه توانسته محصولاتی با مشخصات فنی و قیمت های متفاوت تولید نموده و به بازار مصرف عرضه کند. در همین راستا عموم مردم می توانند به صورت نقد و یا اقساط یکی از محصولات این مجموعه را خریداری کنند. به دلیل افزایش قیمت نجومی خودرو در سطح کشور، فروشندگان خودرو، تلاش کرده اند با ارائه خدمات فروش اقساطی ایران خودرو ، بتوانند امکانات راحتی را پیش روی مشتریان قرار دهند. در این صورت بتوانند اتومبیل مورد دلخواه خود را خریداری کنند.

فرنام خودرو با استفاده از مشاوران فعال و پویا توانسته اند با تسهیل شرایط فروش اقساطی محصولات ایران خودرو، بیش از گذشته شرایط آسان تری را به خریداران پیشنهاد دهند. بدین وسیله رضایت مندی آنان را تأمین کنند.

شرح خدمات فروش اقساطی ایران خودرو

داشتن انعطاف در انتخاب تعداد و مبلغ اقساط، تسریع زمان تحویل خودرو، سند بنام و پرداخت حداقل پیش قسط برخی از موارد اصلی ذکر شده در مفاد فروش اقساطی محصولات ایران خودرو محسوب می شوند. البته توجه داشته باشید که این نوع خدمات، متناسب با گروه های لیزینگی مختلف، دارای تفاوت های جزئی و یا کلی هستند.

فروش اقساطی ایران خودرو با تحویل آنی اتومبیل به فرد این امکان را می دهد، در حین در اختیار داشتن اتومبیل خود، بتواند الباقی مبلغ خودرو را طی اقساط از پیش تعیین شده، تسویه کند. امروزه عموم مردم از شرایط فروش اقساطی بلند مدت ایران خودرو جهت  خرید خودرو کمپانی ایران خودور استقبال می کنند چون راحت تر می توانند از عهدۀ پرداخت اقساط خودرو برآیند.

جهت راهنمایی و کسب اطلاعات بیشتر و دقیق در خصوص قیمت و شرایط فروش اقساطی ایران خودرو می توانید با کارشناسان فروش فرنام خودرو ارتباط برقرار کنید.

 

 فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 394
نمایش همه
علاقه مندی ها ()