فروش اقساطی 206 به عنوان یکی از گزینه های پیش روی خریداران در سطح کشور محسوب می شود. در واقع فروش اتومبیل به روش نقد و اقساط صورت می گیرد. بدین ترتیب افرادی که قصد خرید پژو 206 دارند، می توانند از چنین شرایطی استفاده نموده و بدین وسیله آرزوی خود را محقق سازند. ارائه شرایط آسان فروش اقساطی 206، می تواند فرصت مناسبی جهت خرید خودروهای پژو 206 محسوب شود.

فرنام خودرو متناسب با نیاز بازار و کسب رضایت مشتریان توانسته با تسهیل نمودن  شرایط فروش اقساطی 206  و دیگر محصولات رایج شرکت خودروسازی ایران خودرو و دیگر کمپانی های مطرح در سطح کشور، بیش از گذشته امکان خرید اتومبیل را برای عموم افراد فراهم سازد.

شرایط ویژه فروش اقساطی 206 با تیپ های مختلف

سال های اخیر روز به روز شاهد افزایش قیمت خودرو در سرتاسر کشور هستیم و این مسئله باعث شده تا عموم مردم نتوانند تجربۀ خرید اتومبیل به صورت نقد و اقساط کوتاه مدت داشته باشند. به عبارتی امروزه افراد، تنها به واسطۀ افزایش تعداد اقساط، یعنی خدمات فروش اقساطی 206 تیپ 2، تیپ اتومات 6 و دیگر تیپ های رایج را خریداری کنند.

خودروی 206 به عنوان اتومبیل های اسپرت شناخته می شود و اکثر جوانان خواستار خرید پژو 206 هستند. ارائه شرایط آسان فروش اقساطی 206 تیپ 5 و دیگر تیپ های رایج این خودرو، بهترین گزینه پیش روی خریداران محسوب می شود. سال های اخیر عموم مردم جهت خرید اتومبیل اقساطی، در تلاش هستند، با شرایط بهتری بتوانند عقد قرارداد را تنظیم کنند. در این صورت تحت فشار مالی سنگین قرار نمی گیرند. به این ترتیب شاهد استقبال شدید از شرایط فروش اقساطی ایران خودرو  توسط برخی از مجموعه های با سابقه در حوزۀ خرید و فروش خودرو در سطح کشور می باشیم.

فرنام خودرو نیز به عنوان یکی از مجموعه های با سابقه و فعال در عرصۀ فروش اقساطی خودروهای داخلی راه اندازی شده است.

 

 فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 363
نمایش همه
علاقه مندی ها ()