کوییک از جمله خودرو های جدیدی می باشد که کمپانی سایپا تولید کرده و وارد بازار نموده است. زمانی که می خواهید در دوره فروش اقساطی کوییک ثبت نام کنید باید به خوبی به برخی از نکات نکات دقت داشته باشید.کارشناسان آشا خودرو هر یک از مدارکی که زمان  خدمات فروش اقساطی کوئیک نیاز است دریافت شود را در سایت اعلام می نمایند.

از آنجایی که خودرو ‌کوییک یکی از خودرو های محبوب کمپانی سایپا می باشد بسیاری از افراد مدل کار کرده این خودرو را با قیمت مناسبی مایل می باشند خریداری کنند. با آغاز فروش اقساطی کوییک آن دسته از افرادی که به دنبال نمونه های کار کرده این خودروها هستند می‌ توانند به نمایندگی آرشا خودرو مراجعه نموده تا خودروی مورد نظر خودشان را خریداری کنند. نمایندگی آرشا خودرو زمانی که فروش اقساطی کوئیک را به مشتریان خود اعلام می ‌کند در مورد کارکرد خودروها و کیفیت شان اطمینان خاطر به دست می ‌آورد و سپس آنها را به مشتری تحویل می دهد. به طور کلی از آنجایی که قیمت خودرو کوییک کارکرده مناسب تر از نمونه صفر می باشد بسیاری از افراد مایل هستند که این خودرو را خریداری کنند.

هزینه‌ای که شما برای خرید خودرو های کارکرده پرداخت می کنید بسیار مناسب تر از خودرو های صفر می باشد. بنابراین بهتر است که برای خرید هر یک از انواع خودرو های کارکرده قیمت خرید آنها را به خوبی بررسی کنید. شما بر اساس بودجه ای که دارید می توانید هزینه  خرید خودرو را به کارشناسان آرشا خودرو پرداخت نمایید. زمانی که فروش اقساطی کوییک آغاز می شود بسیاری از افراد به دنبال نمونه کارکرده خودرو هستند تا هزینه کمتری را برای خریداری آن پرداخت نمایند. آرشا خودرو به عنوان یکی از نمایندگی‌ های فروش اقساطی کوییک انواع مدل های کارکرده خودرو را به مشتریان خود با بهترین قیمت و کیفیت مناسب ارائه می ‌دهد.

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 363
نمایش همه
علاقه مندی ها ()