با آغاز فروش اقساطی کوییک بسیاری از افراد برای خرید خودرو ثبت نام نمودند. در واقع باید بدانید به دلیل قیمت مناسبی که این خودرو دارد بیشتر افرادی که می ‌خواهند با بودجه کم یکی از خودرو ها را خریداری کنند انتخاب اصلی‌ شان خودروی کوییک می باشد. شما می توانید از طریق نمایندگی آرشا خودرو که فروش اقساطی کوییک را برعهده دارد این خودرو را با بهترین قیمت خریداری نمایید. فقط دقت داشته باشید که زمان خرید اقساطی کوییک باید شرایط و نکاتی که مربوط به فروش اقساطی می باشد را از کارشناسان آرشا خودرو بپرسید تا آنها به خوبی راهنمایی های لازم را برای خدمات خرید اقساطی کوئیک به شما ارائه دهند.

شرایط خرید اقساطی کوئیک را نمایندگی آرشا خودرو به خوبی برای شما بیان می نماید تا بتوانید بر اساس آن شرایط خودرو‌ کوییک را خریداری کنید. دقت داشته باشید که همزمان با فروش اقساطی کوییک کمپانی سایپا هر یک از اطلاعاتی که مربوط به فروش اقساطی می باشد را اعلام می نماید تا مشتریان قادر باشند با آگاهی در مورد اطلاعات خودرو آن را خریداری نمایند. فروش اقساطی کوییک بر اساس استانداردها و قوانینی است که کمپانی سایپا به مشتریان خود اعلام می نماید. آرشا خودرو به عنوان نمایندگی فروش اقساطی قادر است انواع خودرو های کمپانی های متنوع را با بهترین قیمت و شرایط مناسب به مشتریان خود ارائه دهد.

به دلیل مناسب بودن قیمت خودرو کوییک بسیاری از افراد هستند که اقدام به خرید این خودرو می نمایند. در صورتی که  فروش اقساطی سایپا  آغاز شود بیشتر افراد می توانند با بهترین شرایط این خودرو تولید شده کمپانی سایپا را از نمایندگی ‌های معتبر خریداری نمایید. آرشا خودرو به عنوان یکی از نمایندگی‌های که فروش اقساطی کوییک را برعهده دارد می‌تواند شرایط خرید را برای شما اعلام کند تا قادر باشید بر اساس آن شرایط خودروی مورد نظر را خریداری کنید.

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 393
نمایش همه
علاقه مندی ها ()